Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:49:35 GMT

وزیر کشور وارد بندرعباس شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۷۶۳۶

وزیر کشور وارد بندرعباس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی وزیر کشور جهت شرکت در آئین تکریم استاندار سابق و معارفه استاندار جدید استان هرمزگان، سحرگاه امروز دوشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۰ از طریق فرودگاه بندرعباس وارد استان هرمزگان شد و پس از پایان مراسم استقبال و گفتگو با خبرنگاران در فرودگاه، عازم مسجد جامع بندرعباس شد تا مزار شهدای گمنام آرمیده در این شهر را زیارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور در مزار شهیدان گمنام بندرعباس، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق می‌کند.

وحیدی پس از این مراسم با حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و سپس با حضور در آئین تکریم فریدون همتی استاندار سابق استان هرمزگان، مهدی دوستی استاندار جدید این استان را معرفی می‌کند.

کد خبر 5324487

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر کشور احمد وحیدی مراسم تودیع و معارفه استاندار هرمزگان بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا هفته ناجا خطبه های نماز جمعه امام رضا ع شیوع کرونا هفته نیروی انتظامی عکس استانها نیروی انتظامی مشهد استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه بندرعباس افزود: با اجرای موفقیت آمیز وعده صادق معادلات دشمنان بر هم خورد و آن‌ها نتوانستند ایران را در عرصه بین المللی منزوی کنند.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: اکنون با اجرای وعده صادق اقتصادی، مسئولان کشور باید با کنترل تورم، مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نهضت بیداری نخبگان در دانشگاه‌های کشور‌های غربی افزود: با بیداری نخبگان در جهان در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و برخورد خشونت آمیز پلیس با معترضان نخبه، ادعای وجود آزادی بیان در کشور‌های غربی زیر سوال رفته است.

امام جمعه بندرعباس گفت: دستگیری بیش از هزار معترض در دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد که دولت آمریکا در موضوع آزادی بیان سیاست دوگانه‌ای دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به سفر روز گذشته رییس قوه قضاییه به هرمزگان افزود: با سفر حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به استان و بررسی مشکلات حقوقی در هرمزگان بسیاری از گره‌های حقوقی حل شد.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: یکی از پرونده‌های حقوقی که حدود ۵۰ سال مردم قشم با آن روبرو بودند، پرونده معروف به رفسنجان بود که با تلاش قوه قضایی و دولت مشکل سند این زمین‌ها حل شد. وی گفت: در این سفر بسیاری از کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی هرمزگان نیزتعیین تکلیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد