Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی اسپانیا در مورد گل پیروزی بخش فرانسه، اظهار نظر نکرد. 

لوئیز انریکه از شکست اسپانیا در فینال لیگ ملت های اروپا مقابل فرانسه می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، اسپانیا و فرانسه در چارچوب فینال دومین دوره لیگ ملت های اروپا به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود فرانسوی ها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوئیز انریکه، سرمربی اسپانیا در مصاحبه پس از بازی گفت:

گل دوم فرانسه؟ از روی نیمکت تشخیص آن دشوار به نظر می رسید، اما من قصد ندارم واکنشی به این قضیه نشان دهم زیرا شما از قبل در مورد اینکه من راجع به داوری صحبت نمی کنم، مطلع هستید. مهم نیست که مقابل چه تیمی بازی می کنیم، اسپانیا بازی خودش را انجام می دهد. می توان ارزیابی کرد که ما بهتر یا بدتر از حریفان بازی می کنیم اما هیچ کس نمی تواند بگوید که ما برای ارائه بازی یکسان و پایاپای در همه زمینه ها و در برابر همه رقبا به زمین نمی رویم. 

سرافکندگی بابت شکست؟ می توانید با بازیکنان در مورد این شکست و احساساتی که دارند صحبت کنید اما مطمئن هستم مورد خاصی پیش نیامده است. بوسکتس بهترین بازیکن مسابقات بوده است که این نشان دهنده سطح او است. وجود سرخیو برای تیم ما حیاتی است. ستونی که ما بازی تهاجمی و دفاعی خود را بر اساس آن قرار می دهیم. ما قهرمان اروپا را شکست داده ایم و مقابل قهرمان جهان ایستادیم. مطمئنا در انتخاب نفرات با مشکلات زیادی مواجه خواهم شد.

گل کریم بنزما؟ یک مجازات برای ما بود ... همه چیز تحت کنترل بود اما درست در همان لحظه ای که توانستیم به گل برسیم، گل تساوی را دریافت کردیم. لحظه جالبی هم بود چون ما می توانستیم با نگه داشتن نتیجه 1-0 برای آنها مشکل ایجاد کنیم. اما در هر صورت آقای کریم بنزما یک گل عالی به‌ ثمر رساند. 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با علیرضا فیروزی: منافی اگر مصدوم نمی شد بهترین تاریخ بود! خداداد عزیزی: اجی مجی لا ترجی؛ فرجی! تاکتیک بنتو پرتغالی نفوذ ناپذیر نیست؛ نبض بازی دست پست 6 و 8 | آنالیز کره جنوبی 30 برد در 44 بازی؛ رکورد تاریخی روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا نیمار: جام جهانی قطر، آخرین حضور من در جام های جهانی است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال

تراکتور در حالی باید از استقلال در خانه خودش پذیرایی کند که نتیجه این بازی در تعیین سرنوشت تمام تیم‌های بالای جدولی فوق‌العاده مهم است.

استقلال برای تداوم صدرنشینی خود می‌رود تا در تبریز پیروز شود و خود تراکتوری‌ها نیز جهت حفظ امیدشان برای کسب سهمیه قطعا با تمام وجود در زمین حاضر خواهند شد. به این موارد باید وضعیت پرسپولیس را هم اضافه کرد که چشم به تبریز می‌دوزد تا ببیند استقلال امتیاز از دست می‌دهد یا نه!

قرمزپوشان آذری که در روزهای گذشته دچار بحران شده و حتی کار به تقابل گروهی از تماشاگران این تیم با بازیکنان و شعار دادن علیه کادر مدیریتی در فرودگاه تبریز نیز کشیده شد، حالا حمید مطهری را به عنوان مربی موقت بالای سر خودشان می‌بینند و قرار شده یحیی گل‌محمدی به محض حل مشکلاتش به جمع این تیم اضافه شود.

از شامگاه پنج‌شنبه این بحث به طور جدی در محافل فوتبال تبریز مطرح شده که یحیی مطالعات خود روی تراکتور و استقلال را آغاز کرده است و اگرچه به صورت رسمی حرفی نمی‌زند اما به احتمال فراوان ترکیب تراکتوری‌ها برای جدال روز چهارشنبه با استقلال پس از مشورت با گل‌محمدی انتخاب خواهد شد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، قطعا در خلال بازی هم سرمربی سابق پرسپولیس نکات تاکتیکی مورد نظر خودش را به گوش کادر فنی تراکتور می‌رساند.

طبق برنامه قرار شده هر وقت گل‌محمدی کارت سرمربی‌گری خودش را دریافت کند، حمید مطهری تحت عنوان دستیار اول کنار او روی نیمکت تراکتور بنشیند.

  منبع:خبرورزشی   

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی