Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:43:47 GMT

افت دما در استان مرکزی تا نزدیک صفر درجه می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۸۱۱۲

افت دما در استان مرکزی تا نزدیک صفر درجه می‌رسد

« رضا مرادی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به‌دلیل نفوذ زبانه‌های یک سامانه پرفشار از نواحی شمالی کشور و شمالی شدن جریانات بر روی کشور موجب شده تا روند کاهشی دمای هوا در این مدت تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد: به دلیل افت دما احتمال خسارات به برخی از محصولات زراعی و باغی حساس دور از انتظار نیست اما از روز سه‌شنبه دمای هوا روند افزایشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: تا روز سه‌شنبه آسمان این استان صاف پیش بینی شده اما از روز چهارشنبه به دلیل افزایش ناپایداری در لایه‌های میانی جو بر میزان پوشش ابر در آسمان استان مرکزی اضافه می‌شود.

۱۹۳ و نیم میلیمتر بارندگی در سال زراعی گذشته (اول مهرماه پارسال تا اول مهرماه امسال) در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی اداره کل هواشناسی مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی وزارت راه و شهرسازی اراک استان مرکزی وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی اداره کل هواشناسی مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز جو استان اردبیل در بیشتر ساعات صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم خواهد بود.

وی با بیان اینکه تا روز چهارشنبه پدیده‌ی قابل توجهی برای شهرهای استان انتظار نمی‌رود، افزود: در طول هفته افزایش چند درجه‌ای دما، غالباً در شمال و مرکز استان، پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از اواخر روز چهارشنبه با نفوذ زبانه‌های کم فشار سطح زمین و گذر موج از تراز میانی جو بر میزان ناپایداری‌ها افزوده خواهد شد.

کوهی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فصلی و محلی در روز پنجشنبه و جمعه بارش‌های رگباری توأم با رعدوبرق در سطح استان انتظار می‌رود.

کد خبر 6091176

دیگر خبرها

  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟