Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در اسلوی نروژ به پایان رسید که تیم ملی آزاد با ۱۶۲ امتیاز به جایگاه سومی رسید و تیم فرنگی نیز با کسب ۱۴۶ امتیاز عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد.

آزاد کاران در این رقابت‌ها صاحب ۳ مدال طلا شدند و فرنگی کاران هم ۴ مدال طلا را صید کردند تا تیم‌های ملی کشتی کشورمان با مدال ۷ طلا در صدر جدول مدالی مسابقات جهانی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در این دوره از مسابقات جهانی توسط حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرحسین زارع در اوزان ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم رشته آزاد و میثم دلخانی، محمدرضا گرایی، محمدهادی ساروی و علی‌اکبر یوسفی در وزن‌های ۶۳، ۶۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم رشته‌فرنگی صاحب مدال طلا شد.
در کشتی آزاد علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی به مدال نقره رسیدند و مجتبی گلیج نیز صاحب مدال برنز شد. در کشتی فرنگی هم محمدعلی گرایی و پژمان پشتام صاحب نشان برنز شدند.

تیم ملی کشتی آزاد در دوره قبلی مسابقات جهانی که سال ۲۰۱۹ در نورسلطان برگزار شد در رده سوم جهان قرار گرفت. تیم ملی فرنگی نیز در نورسلطان چهارم جهان شد.

کسب ۷ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز برای کشتی آزاد و فرنگی ایران در مسابقات جهانی و اعتماد به جوانان می‌تواند مسیر روشنی برای کشتی ایران باشد و به‌ طور حتم اگر آزاد و فرنگی کاران به‌درستی حمایت و هدایت شوند شاهد روز‌های درخشان‌تری در راه رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

پایان کار فرنگی کاران ایران در رقابت‌های جهانی با ۴ مدال طلا، ۲ برنز و عنوان نایب قهرمانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی مسابقات جهانی آزاد و فرنگی کشتی آزاد مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد

به گرارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ مسابقات دوومیدانی تور برنزی جهانی به میزبانی امارات در حال برگزاری است و در ماده دوی ۱۰۰ متر زنان حمیده اسماعیل‌نژاد به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداخت.

بیشتر بخوانید؛ مریم طوسی رکورد زد و قهرمان شد

نماینده ایران در پایان این رقابت موفق شد به مدال برنز دست پیدا کند.

او در این مسابقه زمان ۱۱.۷۴ ثانیه را ثبت کرد و به عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کرد به این ترتیب به مدال برنز دست پیدا کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229357 برچسب‌ها مسابقات دو و میدانی

دیگر خبرها

  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران