Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: آمادگی خوبی در حوزه تجهیزات تخصصی و انفرادی داشته و در اولویت ناجا هستیم و تجهیزات یگان ویژه بالای ۹۰ درصد آمادگی مقابله با بحران ها را دارد.

به گزارش مشرق، سردار کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در مراسم صبحگاه عمومی یگان‌های ویژه ناجا با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت:هفته ناجا فرصت مناسبی است تا ارزیابی کاملی از عملکرد یکساله داشته و اگر نیاز به توسعه و تقویت یا اصلاح ایرادات  و اشکالات در مأموریت ها است انجام و اصلاح شود همچنین یک گزارش کاری به مردم ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ادامه راه حضرت امام(ره) و شهدا در جهان پر تلاطم کار سختی است همچنین هدایت انقلاب و جبهه مقاومت و عبور کشور از بحران های بزرگ کار سخت و دشواری است و کسی جز مقام معظم رهبری قادر به هدایت نبود.

 سردار کرمی افزود: عمده ترین کار در این یگان، آموزش اعم از عملیاتی، جسمانی و بصیرتی است که با اردوهای صحرایی و عملی آمادگی خود را ارتقا می دهیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا اعلام کرد:امروز یگان ویژه دارای دانش کافی برای کنترل اغتشاشات، عملیات تروریستی و بحران های اجتماعی بوده و خوشبختانه الگوی هوشمندانه یگان ویژه در مقابله با بحران‌های اجتماعی مهر تایید خورده است.

سردار کرمی به آمادگی یگان ویژه اشاره و بیان داشت: آمادگی خوبی در حوزه تجهیزات تخصصی و انفرادی داشته و در اولویت ناجا هستیم و تجهیزات یگان ویژه بالای ۹۰ درصد آمادگی مقابله با بحران ها را دارد.

فرمانده یگان های ویژه گفت: در طرح توسعه نیروی انسانی قرار داشته و یگان ویژه به تناسب ساختار در حال توسعه است و باید گفت که در حال حاضر توان عملیاتی ما ۶۵ درصد و آمادگی ۸۱ درصدی هستیم.

سردار کرمی با بیان اینکه توان عملیاتی یگان های ویژه ناجا در سراسر کشور ۶۵ درصد است خاطرنشان کرد: یگان ویژه آمادگی مقابله با بحران ها را داراست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان یگان ویژه ناجا سردار کرمی اغتشاشات بحران اجتماعی فرمانده یگان های ویژه یگان های ویژه ناجا مقابله با بحران ها سردار کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس