Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@09:57:42 GMT

پرداخت جرائم با تخفیف تا پایان دی ماه 1400

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۸۶۰۹

خبرگزاری آریا - سردار هادیانفر گفت:بر اساس مصوبه مجلس، فرصت پرداخت جرائم با تخفیف تا پایان دی ماه امسال است و بعد از این تاریخ دوباره جرائم دوبرابر می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص جرائم بیش از 3 میلیون تومان رانندگان اظهار کرد: ما در یک دوره که مربوط به سال 1398 بود، پرداخت قسطی جرائم را برای همه رانندگانی که بالای یک میلیون تومان جریمه داشتند، ابلاغ کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان اینگونه بود که برای پرداخت روزانه یا ماهانه از طریق درگاه‌های بانکی یا پلیس راهور در بازه یک سال بدون پیش پرداخت، رانندگان خودروی خود را ترخیص یا جریمه را به صورت تعلیق در آوردند.
وی ادامه داد: بر اساس آمار، در پایان سال 98 فقط 35 درصد کسانی که تعهد داده بودند، جرائم خود را پرداخت و 65 درصد فقط تعهد را امضاء کردند و به قولی که داده بودند، عمل نکردند. ما مجبور شدیم این طرح را متوقف کنیم. اما در حال حاضر، شرایط مساعدی وجود دارد و خودرویی وجود ندارد که جریمه‌ای بالاتر از 7 یا 8 میلیون داشته باشد. توصیه ما به رانندگان این است که چون مصوبه مجلس تا پایان دی ماه 1400 است، هموطنان از فرصت پرداخت جرائم با تخفیف استفاده کنند و بعد از این تاریخ دوباره جرائم دو برابر می‌شوند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مظفری اظهار کرد: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مظفری تصریح کرد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6095052

دیگر خبرها

  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی