Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، کمیساریای عالی انتخابات عراق بامداد دوشنبه خبر داد که نتایج انتخابات پارلمانی این کشور ساعت سه بعد از ظهر امروز اعلام می‌شود.

رای گیری انتخابات پارلمانی عراق که ساعت ۷ صبح روز یکشنبه به وقت بغداد، در ۸۳ حوزه انتخاباتی این کشور آغاز شده بود، راس ساعت ۱۸ (به وقت محلی) بدون تمدید زمان اعلامی به پایان رسید و شمارش آراء آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نخست انتخابات عراق، جمعه پیش(هشتم اکتبر جاری) یعنی دو روز پیش از برگزاری انتخابات سراسری برگزار شد تا نیروهای امنیتی، آوارگان و زندانیان عراقی در قالب گروه‌های خاص، آراء خود را به صندوق‌ها بیاندازند. این اقدام با این هدف صورت گرفت که نیروهای امنیتی در روز انتخابات صرفا به تامین امنیت مراکز رأی‌گیری بپردازند. 

وجه تمایز انتخابات کنونی عراق با دوره‌های پیشین که از زمان سقوط صدام تاکنون پنجمین انتخابات سراسری و نخستین انتخابات زودهنگام است، این است که در این دور از انتخابات، عراقی‌های مقیم خارج از کشور شرکت نکردند.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان می توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رییس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می شود.

کد خبر 6089316

دیگر خبرها

  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد