Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: واکسیناسیون گروه هدف بالای ۱۸ سال در بزرگترین کانون جمعیتی استان از مرز ۵۱ درصد عبور کرده است.

دکتر جلیل نجاتی در گفت وگو با ایسنا افزود: با سرعت گیری روند واکسیناسیون طی هفته های اخیر و با استقبال مراجعه کنندگان تاکنون تعداد ۱۹۲۷۶۷ نفر از جمعیت هدف در سطح شهرستان زاهدان به عنوان بزرگترین مجموعه جمعیتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی واکسن دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: برنامه ریزی جهت توسعه مراکز واکسیناسیون به پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت و نیز افزایش ساعات کار برخی مراکز تجمیعی در دستور کار قرار دارد.

دکتر جلیل نجاتی ادامه داد: در حال حاضر گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در سطح شهرستان با ثبت نام و دریافت نوبت قبلی از طریق سامانه salamat.gov.ir مورد واکسیناسیون قرار میگیرند.

وی افزود: عده ای فکر می کنند با تزریق واکسن از خطرات بیماری کرونا در امان هستند که این امر نادرست است و بایستی همچنان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

به گفته دکتر نجاتی در افرادی که هر دو دوز واکسن خود را دریافت نموده اند میزان مرگ و میر و ابتلای شدید به کرونا به شدت کاهش یافته است.

نجاتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۹۲ هزار نفر از جمعیت هدف در زاهدان واکسینه شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسینه سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان