Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران خودرو ۴ محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پارس بنزینی را در فروش فوق‌العاده از سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ آغاز می‌کند.

 در بیست و چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود، چهار محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پارس بنزینی را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح از فردا سه شنبه ۲۰ مهرماه به مدت چهار روز به اجرا گذاشته می‌شود و تا پایان روز جمعه ۲۳ مهرماه، امکان ثبت نام اولیه برای متقاضیان وجود دارد.

مشتریان نهایی با قرعه کشی در حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر در روز شنبه ۲۴ مهرماه انتخاب خواهند شد.

مراسم قرعه کشی به صورت زنده از سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

/ خبرگزاری صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب