Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰، در راستای تحقق عدالت آموزشی و کمک به تسهیل فرآیندهای آموزش آنلاین در شرایط شیوع بیماری کرونا، مطابق با سیاست‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این بسته‌های اینترنت هدیه را فعال کرده است.

بر این اساس، بستۀ ۳۰ گیگابایتی اینترنت برای دانشجویان و طلاب، بستۀ ۴۰ گیگابایتی اینترنت برای معلمان و بستۀ ۶۰ گیگابایتی اینترنت برای استادان دانشگاه فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسته‌ها، بر اساس فهرست دریافتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و بر مبنای درخواست‌های ثبت شده در سامانۀ ICT Gifts فعال شده است.

مهلت اعتبار هر یک از بسته‌های فوق، ۶ ماه است.

ایرانسل پیش از این، همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ و نیز در سال تحصیلی گذشته، با فراهم کردن امکانات دسترسی آسان به تحصیل آنلاین در شرایط کرونا، تعرفۀ استفاده از اینترنت سامانۀ شاد را برای معلمان و دانش‌آموزان، رایگان کرده بود.

نخستین ارائه‌دهندۀ 5G در ایران، همچنین امسال و همزمان با فصل جدید آموزش، امکان استفادۀ رایگان از پلتفرم آموزش آنلاین «دانا پلاس» را نیز برای مشترکان خود فراهم کرده بود.

پربیننده ترین روز سرنوشت ساز فضای مجازی کشور / آغاز بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان تا پایان امروز سند الزامات سامانه‌ های الکترونیکی آموزش و پرورش و شبکه شاد ابلاغ شد آیا وقتی اینستاگرام را پاک می کنید دائمی است؟ آغاز بررسی طرح صیانت در مجلس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایرانسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز

اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

قرار بود پذیرفته‌شدگان، ۳ روز پس از اعلام نتایج یعنی از چهارشنبه ۵ اردیبهشت به درگاه my.medu.ir مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند اما بخش «جذب و استخدام _ کارا» فعال نبود و این موضوع داوطلبان را با چالش مواجه کرده بود.

پیگیری خبرنگار ما از مسئولان آموزش و پرورش حاکی از این است که این سامانه از امروز فعال می‌شود. همچنین به داوطلبان برای ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک فرصت کافی داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز