Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@00:25:56 GMT

دلیل غیبت بازیکن پرسپولیس در اردوی امید

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۹۰۹۳

محمد شریفی تنها بازیکن پرسپولیس که به اردوی نخست تیم امید دعوت شده بود اینروزها در اردوی آماده سازی این تیم برای حضور در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا حضور ندارد. 

به گزارش "ورزش سه"، هافبک 21 ساله بوشهری تیم پرسپولیس با درخواست یحیی گل محمدی و به بهانه بازی با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که 24 مهر در شهر ریاض برگزار می شود به اردوی آماده سازی تیم امید دعوت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس در بازی دوستانه با سپاهان که به تازگی در استادیوم آزادی برگزار شد از محمد شریفی در ترکیب ثابت تیمش استفاده کرد. مسابقه ای که با نتیجه 3-1 به سود پرسپولیس پایان یافت و همان طور که اشاره شد این بازیکن جوان به طور کامل در جلوی خط دفاعی تیمش به عنوان هافبک دفاعی بازی کرد. این حضور نشان می دهد یحیی گل محمدی برای فصل جدید حساب بیشتری روی این بازیکن حساب باز کرده است. محمد شریفی فصل گذشته در لیگ برتر فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا نکرد اما در بازی های لیگ قهرمانان آسیا و در شهر گوا در چند بازی برای پرسپولیس به میدان رفت. او این فصل هم برای حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس رقبای سختی چون رضا اسدی – میلاد سرلک و کمال کامیانی نیا دارد. هر چند درخواست یحیی گل محمدی برای حضور محمد شریفی در اردوی پرسپولیس برای بازی با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد سرمربی پرسپولیس روی این بازیکن جوان حساب ویژه ای باز کرده است و ممکن است همان طور که محرم نوید کیا در ترکیب تیمش از یاسین سلمانی بهره می برد یحیی گل محمدی هم در فصل جدید بیشتر به محمد شریفی بازی دهد. 

 

گفتنی است با پایان بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا محمد شریفی این شانس را دارد که بار دیگر به اردوی آماده سازی تیم امید دعوت شود.

 

محمد شریفی تیم ملی ایران پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد شریفی تیم ملی ایران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی محمد شریفی برای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس

امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی با یکدیگر مشکلات شدیدی دارند.

طرفداری | روز گذشته امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی با هم درگیر شدند.

استقلال در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. آبی‌پوشان با این پیروزی باز هم در صدر جدول قرار گرفتند و اختلاف خود با پرسپولیس را حفظ کردند.

امید حامدی‌فر پس از سوت پایان بازی، ناگهان به مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن حمله کرد و او را با یک ضربه شدید نقش بر زمین کرد، اتفاقی که از دید دوربین‌ها پنهان نماند و تصاویر آن پخش شد اما حامدی‌فر چرا چنین کاری کرد؟

در بازی رفت دو تیم، مهرداد رضایی در جریان بازی با حامدی‌فر درگیر شد و بازیکن استقلال روی زمین افتاد. رضایی هم در واکنش به او گفت:

بازی کن؛ بلند شو بچه خوشگل!

حامدی‌فر در آن لحظه واکنشی نشان نداد اما بعدا با یک استوری اینستاگرامی از خجالت رضایی درآمد و حالا در بازی برگشت هم به نوعی تلافی کرد. باید دید کمیته انضباطی در این مورد چه تصمیمی می‌گیرد.

استوری حامدی‌فر پس از بازی رفت

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ابهام درباره وضعیت بازیکن مضروب حامدی‌فر!
  • ۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس
  • تلاش تیم‌های بالا و پایین جدول برای صعود و بقا
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی