Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، فیلم کوتاه «کپسول» به کارگردانی امیر پذیرفته به بخش مسابقه ملی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی از ۲۷ مهر تا ۲ آبان (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تأیید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

فیلم کوتاه «کپسول» روایت تلاش و تکاپوی پسربچه‌ای برای تحقق رویای کودکی‌اش است.

بابک نوری، ندا حسینی، میلاد ترقیخواه، سیدمحمدرضا حسینی، عباس باقری، سعید جندقی، علی آخوندی و آسمان خدادادی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی امیر پذیرفته در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر رفسنجان تهیه شده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران کارگردان رفسنجانی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ویژه آثار کوتاه میزبان سه فیلم ایرانی است.

به گزارش ایسنا، در این رویداد سینمایی که از تاریخ دوم می (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده  و تا ششم می (۱۷ اردیبهشت) در کشور آلمان ادامه خواهد داشت، مستند کوتاه «به قید محرمانگی» به کارگردانی مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی و دو فیلم کوتاه داستانی «ریزو» ساخته آزاده ناوی و «کدام خانه، کدام دوست» به کارگردانی عباس طاهری در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره اوبرهاوزن که امسال هفتادمین دوره خود را برگزار می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آخرین عکس باورنکردنی که از چالی چاپلین در سال ۱۹۷۷ گرفته شده را ببینید / خیلی پیر و روی ویلچر (عکس) فیلم کوتاه ؛ من تو هستم (فیلم) جشنواره فیلم مسکو میزبان آثار ایرانی می‌شود

دیگر خبرها

  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه