Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:48:13 GMT

۱۱۵ نقطه حادثه خیز در استان بوشهر شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۹۲۰۵

۱۱۵ نقطه حادثه خیز در استان بوشهر شناسایی شد

حیدر سوسنی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شاخص تصادف‌ها استان بوشهر در ۶ ماه نخست امسال روند افزایشی داشته که علت عمده آن نیز وجود نقاط حادثه خیز است.

وی بیان کرد: در این راستا از استاندار بوشهر در خواست شده تا با مدیریت خود زمینه را برای اصلاح نقاط حادثه خیز استان بوشهر فراهم کند زیرا اصلاح آنها نقشی قابل توجه در کاهش تصادف‎ ‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوسنی ادامه داد: در ارتباط با ترخیص خودرو و موتور سیکلت‌‏های توقیفی در پارکینگ‌‏های استان بوشهر نیز اظهار کرد: از ۱۸ آبان سال گذشته تاکنون ۲۷۵ دستگاه خودرو و یکهزار و ۳۲ موتور سیکلت به مردم بازگردانده شده است.

وی اظهار کرد: این طرح همچنان در استان ادامه دارد و از هم استانی‏‌ها درخواست می‎‌شود از ظرفیت ایجاد شده برای خودرو و موتورسیکلت‎‌های با قابلیت ترخیص استفاده کنند.

سوسنی اظهار داشت: طرح ترخیص فوق‌العاده خودرو و موتور سیکلت‎‌های توقیفی در راستای ساماندهی فرآیند ترخیص خودروهای توقیفی رسوبی و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت خودروهای رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه‌ها، صیانت از اموال مردم و تسهیل در ترخیص خودروهای توقیفی اجرایی شده است.

وی بیان کرد: هزینه نگهداری خودروها در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه و امکان پرداخت خلافی به صورت قسط بندی وجود دارد و جرائمی که به علت دیرکرد ۲ برابر شده، بخشیده می‌شود.

سوسنی ادامه داد: همچنین در این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز، امکان ترخیص خودرو برای آنها فراهم شود.

وی افزود: برای سرعت بخشی و روان سازی ترخیص خودروهای توقیفی هماهنگی لازم با بیمه مرکزی برای بخشش جریمه‌های دیر کرد و تقسیط هزینه خرید بیمه نامه انجام شده است.

برچسب‌ها بوشهر حوادث رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی بوشهر خودرو تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر حوادث رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی بوشهر بوشهر حوادث رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی بوشهر خودرو تصادفات جاده ای استان بوشهر ترخیص خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی

تین نیوز

در حالی خبری از ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی نیست که وزیر صمت اخیرا گفته بود که ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات موجود داریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی بیان کرد: خودروهای وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت نام کرده اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت نام جدید نخواهیم داشت.

در این مرحله علاوه بر خودروهای بنزینی برای اولین بار خودروهای وارداتی برقی نیز عرضه خواهد شد.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در مورد این که چه کسانی در این دوره مجاز به انتخاب خودرو هستند به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: خودروهای وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت نام کرده اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت نام جدید نخواهیم داشت.

در حالی خبری از ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی نیست که وزیر صمت اخیرا گفته بود که ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات موجود داریم.

با این حال مشخص نیست که عرضه خودروهای وارداتی چه زمانی سرعت خواهد گرفت تا بازار خودرو یک روز خوش به خود ببیند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته