Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حجت الاسلام حمزه علی صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع کرونا سبب تغییراتی در اجرای برنامه‌های این سازمان به ویژه اقامه عزای سید وسالار شهیدان شده است، افزود: به رغم شرایط کرونایی، توانستیم متناسب با شرایط، برنامه‌های خوبی را با شکوه و روش‌های جدید ارائه دهیم.

وی سیاه پوش کردن شهر، میادین اصلی، خیابان‌ها و مراکز از جمله اقداماتی برشمرد که در ماه محرم و صفر اجرا شد و گفت: سعی کردیم با بکارگیری از ظرفیت دستگاه‌های مختلف، فضای متناسب با ایام عزای حسینی ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شیوع کرونا طی دو سال گذشته سبب شد بسیاری از مردم از سفر پیاده روی اربعین باز ماندند و با این حال، موکب هایی که سال‌های قبل در مسیر نجف - کربلا برپا می‌شد، امسال در مناطق مختلف شهر به عزاداران خدمات دهی کردند.

حجت الاسلام صادقی یادآور شد: تجربه موکب داری در شهر بسیار ارزنده بوده که در شرایط کرونایی حاصل شده است، همچنین سیاه پوش کردن درب منازل، هرخانه یک پرچم از جمله برنامه‌های خاص بوده است.

مدیر تبلیغات اسلامی ساری با بیان اینکه مراسم‌های ماه محرم و صفر در ساری با برنامه ریزی منظم از سوی هیئات های مذهبی اجرا شده است، گفت: به رغم شیوع کرونا، برنامه‌های مذهبی واقامه حسینی تعطیل نشده است.

وی با عنوان اینکه هرسال مازندرانی‌ها همزمان با ۲۸ صفر به سفر مشهد مقدس اعزام می‌شوند، افزود: امسال نیز شماری از هیئات مذهبی به سفر مشهد مقدس اعزام شدند.

وی ازثبت ۸۰۰ هیئت مذهبی در شهرستان ساری خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰۰ هیئت دانش آموزی بوده و۶۰۰ مداح و روحانی نیز در شهرستان فعالیت می‌کنند.

کد خبر 5324626

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران ویروس کرونا ساری بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه هفته ناجا خطبه های نماز جمعه امام رضا ع شیوع کرونا هفته نیروی انتظامی عکس استانها نیروی انتظامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم

در نشست تخصصی نقد و بررسی  برنامه محفل  که به میزبانی دانشکده صدا و سیمای قم در محل سالن شهید آوینی و با حضور برخی عوامل برنامه، کارشناسان، منتقدان و برنامه سازان برگزار شد، محمدحسین هاشمی گلپایگانی،تهیه کننده برنامه محفل، ساده و صمیمی بودن این مجموعه را از جمله اهداف پیش بینی شده برای تولید آن بیان کرد.

وی افزود: نیت گروه سازنده از همان ابتدا ایجاد حال خوب برای مردم بود نه آموزش مفاهیم سنگین قرآن.

هاشمی گلپایگانی با اشاره به فرایند سخت و زمان گیر انتخاب ۱۰۰ سوژه از میان ۳ هزار سوژه برای تولید برنامه افزود: برنامه محفل حاصل تلاش ۲۵۰ نفر از متولدین دهه هفتاد است که تقدیم مردم عزیز کشورمان شد.

حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان از کارشناسان برنامه محفل هم، عملی و کاربردی نشان دادن قرآن کریم و مفاهیم آنرا از نقاط قوت این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد.

در این نشست ضمن پاسخ عوامل برنامه محفل به سوالات مطرح شده از سوی حاضران، از آقایان محمد حسین هاشمی تهیه کننده، مهدی زاد حسینی سردبیر و حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان کارشناس برنامه محفل تجلیل شد.

برنامه تلویزیونی محفل در ایام ماه مبارک رمضان امسال از شبکه ۳ سیما به روی آنتن رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه