Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@02:53:35 GMT

آخرین وضعیت واگذاری شرکت نیشکر هفت‌تپه

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۹۷۹۶

آخرین وضعیت واگذاری شرکت نیشکر هفت‌تپه

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از تصمیم‌گیری برای واگذاری نیشکر هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد و گفت: در جلسه‌ای با حضور معاون اول رییس جمهور در خصوص واگذاری نیشکر هفت‌تپه بحث شد.

نورالله حسن زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شب گذشته در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور، استاندار خوزستان و جمعی دیگر از مسوولان کشوری و استانی در خصوص بحث واگذاری نیشکر هفت‌تپه بحث و گفت‌وگو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حیطه نیشکر یک شرکت توانمند و فعال است، استان پیشنهادی ارائه کرد تا نیشکر هفت‌تپه نیز به این شرکت واگذار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: تصمیمات خوبی در این جلسه در خصوص واگذاری نیشکر هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اتخاذ شده اما هنوز رسما اعلام نشده‌اند.

حسن‌زاده عنوان کرد: به زودی نتیجه نهایی واگذاری مدیریت شرکت نیشکر هفت‌تپه از طرف سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست که شب گذشته ۱۸مهرماه برگزار شد، معاون اول رئیس جمهور، دادستان کل کشور، وزرای امور اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دادگستری، معاون حقوقی رئیس جمهور، استاندار خوزستان و رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل بانک‌های ذیربط حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان شرکت نیشکر هفت تپه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذاری نیشکر هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به حمل روزانه ۶۱ هزار تن گندم در استان گفت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون، ۲۸۶ هزار تن گندم در استان جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان فواد غزیعلی امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان خوزستان و هماهنگی‌های درون‌استانی انجام شده با محوریت استانداری خوزستان از ابتدای اردیبهشت تاکنون، حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در سطح استان جابه‌جا شده است.

وی افزود: این میزان جابه‌جایی نسبت به سال گذشته ۱۱۰ درصد افزایش داشته و به طور میانگین روزانه ۶۱ هزار تن گندم در حال انتقال به مراکز سیلوها و سایر نقاط کشور است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با توجه حساسیت موجود یک فرخوان به مالکان و رانندگان سراسر کشور داده شد که با حضور و فعالیت آن‌ها رشد قابل توجهی در تعداد رانندگان حمل‌ونقل گندم داریم، با این حال همچنان انتظار داریم رانندگان بیشتری فعالیت داشته باشند.

کد خبر 749377

دیگر خبرها

  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • فرش دستباف هنر مادر است
  • فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد