Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران گفت: آمار روزانه فوتی‌های کرونا در پایتخت به میانگین ۷۵ نفر در روز رسیده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران، درباره آخرین آمار متوفیان کرونا در پایتخت اظهار داشت:مدیریت شهری جدید همگام با سایر دستگاه‌ها به صورت ویژه به موضوع کرونا ورود یافته و خوشبختانه در هفته‌های اخیر با تسریع در روند واکسیناسیون شاهد کاهش آمار متوفیان ناشی از این بیماری بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر اساس جواز فوت صادره از سوی پزشکان و آمار موجود در بهشت‌زهرا (س) شنبه ۱۷ مهر ۷۵ نفر به علت کرونا یا احتمال کرونا جان خود را از دست داده‌اند و طی دو روز گذشته هم تقریبا میانگین آمار به همین منوال بوده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه از این تعداد ۴۲ نفر مرد و ۳۳ نفر زن بوده‌اند، گفت: ۵۲ نفر از این متوفیان در بهشت‌زهرا (س) تدفین شده و ۲۳ نفر متوفی به خارج از سازمان انتقال یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا شهر تهران عضو شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6097759

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی