Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@23:23:54 GMT

مارال فرجاد با موهایی تراشیده و کوتاه+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۹۸۶۷

مارال فرجاد یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام مارال فرجاد است. مارال فرجاد هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از مارال فرجاد را ملاحظه می‌کنید.

خانواده هنری مارال فرجاد مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد که از بازیگران پیکسوت سینما است می باشد. خواهر مارال فرجاد نیز مونا فرجاد است که دو سال از او کوچکتر است و او هم از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با پدر و مادرمان دوستیم و رابطه بسیار خوبی باهاشون داریم سفر مونا و مارال فرجاد به رم+عکس وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت :اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود، شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم. رابطه پدر ودختری باید از نزدیک رابطه استاد فرجاد با دخترانش را ببینید و همینطور رابطه دخترها با پدرشان؛ آنها به قدری صمیمی است که گویی دوستانی نزدیک برای یکدیگر هستند و جالب تر آنکه خیلی هم با همدیگر هماهنگ هستند و یک تله پاتی خاص بین آنها جریان دارد. مارال فرجاد: پس از ۲۰ سال با پدرم هم بازی شدم+عکس شروع فعالیت

مارال فرجاد به کمک پدرش بازیگری را در سن 3 سالگی در تله تئاتر تلویزیونی بنام من هستم، اما یک سیاه به کارگردانی اسماعیل شنگه آغاز کرد، بصورت جدی در سال 1370 به همراه پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت.

نوجوانی های مارال فرجاد + عکس

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مارال فرجاد مارال فرجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم

داشتن زایمان لاکچری در تاریخی رند و خاص از سال ۸۸ در کشور رواج یافت و برخی از والدین بدون آگاهی از عوارض خطرناک اصرار به انجام این کار دارند. 

تولد نوزادان نارس، ابتلا نوزادان مشکلات ریوی و عفونت‌های تنفسی و افزایش آمار ابتلا به اوتیسم از جمله عوارض خطرناکی است که زایمان‌های لاکچری برای نوزادان به همراه خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • نحوه عمل لازک چشم + فیلم
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد