Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر انصاری روز دوشنبه با بیان اینکه  در مدت یاد شده  ۵ هزار و ۸۸۶تن جو دامی، ۵ هزار و ۶۱۸تن ذرت، یک هزار و ۷۰۶ تن کنجاله سویا و ۶ هزار ۳۰۲ تن خوراک دام آماده به گاوداران و گوسفندداران این شهرستان  اختصاص یافته است. 

به گفته وی؛ این نهاده ها به وسیله شرکت های تعاونی دامداران  و گاوداران شهرستان فسا در بین بیش از یک هزار و  ۷۰نفر از گاوداران  و یک هزار و  ۷۰۰نفر گوسفند دار توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا با بیان اینکه در شهرستان فسا بالغ بر ۱۸هزار راس دام سنگین و ۵۰۰ هزار راس دام سبک نگهداری و پرورش داده می شود، افزود: نهاده های تخصیص داد شده به دامداران این شهرستان تنها ۳۰ درصد از نیاز این واحد های تولیدی را تامین کرده است.

انصاری اضافه کرد: روند تامین نهاده های دامی مورد نیاز دامداران شهرستان فسا توسط این مدیریت با جدیدت دنبال می شود تا در تولید محصولات پروتئینی خدشه ای وارد نشود. 

شهرستان فسا در ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها کشاورزی دام و طيور فسا فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی دام و طيور فسا کشاورزی دام و طيور فسا فارس شهرستان فسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل پتروشیمی گچساران گفت: محصول تولیدی این مجتمع بزرگ صنعتی، اتیلن است که برای تامین نیاز صنایع جانبی وارد لوله اتیلین غرب کشور شد.
مصدقی فر افزود: سالانه یک میلیون تن اتیلن و ۸۴ هزار تن برش پروپان در این مجتمع تولید می‌شود.
وی با بیان اینکه مجتمع پتروشیمی گچساران با سرمایه گذاری بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد یورو ساخته شده است اضافه کرد: مراحل طراحی و ساخت این صنعت به دست متخصصان داخلی اجرا شده است.
 مدیرعامل پتروشیمی گچساران با اشاره به اینکه ۸۳ درصد از تجهیزات بکار رفته در این مجتمع ساخت داخل است گفت:۷۰ شرکت دانش بنیان داخلی در ساخت این مجتمع نقش داشته اند.
مصدقی فر افزود: بومی سازی مجتمع پتروشمی گچساران دست کم ۲۶۹ میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشته است.
وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۵۰۰ تن در قسمت‌های مختلف این مجتمع مشغول بکار هستند اضافه کرد: میزان اشتغال غیر مستقیم آن نیز ۴ هزار نفر برآورد شده است.
دو صنعت جانبی پتروشیمی در استان در حال ساخت است که با بهره برداری از آنها زنجیر تولید فراورد‌های گازی استان تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده