Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: کسانی که در موفقیت‌ها سینه سپر می‌کنند در شکست‌ها هم پاسخگو باشند و پنهان نشوند.

پیمان اکبری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم والیبال پیکان برای شرکت در لیگ برتر اظهار داشت: از اواسط مرداد تمرینات تیم آغاز شد و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتیم سعی کردیم تیم خوبی ببندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه وادی دچار مصدومیت شده و فکر می‌کنم به هفته‌های ابتدایی لیگ نرسد.

وی افزود: با وجود این شرایط ما آماده حضور در لیگ هستیم. با توجه به اینکه در سال گذشته به جایگاه و اعتبار پیکان در والیبال ایران خدشه وارد شده تلاش می‌کنیم در وهله اول این اعتبار به پیکان  بازگردد و در نهایت هم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم پیکان در خصوص اینکه تیمش یکی از دو تیم مدعی قهرمانی است، گفت: متاسفانه پایه‌ها و ستون‌های تیم پیکان از بین رفته و ما در حال بازسازی این تیم هستیم. تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را در لیگ بگیریم. در مورد قهرمانی هم فکر می‌کنم هفت هشت تیم خوب مثل شهرداری ارومیه، سپاهان اصفهان، فولاد سیرجان، شهداب یزد و ... هستند که شانس قهرمانی دارند. در حال حاضر زود است که درباره قهرمانی در لیگ صحبت کنیم.

اکبری درباره خداحافظی سعید معروف از بازی‌های ملی گفت: معروف یکی از پاسورهای خوبی والیبال ایران است و فکر می‌کنم اگر شرایط ذهنی و بدنی خوبی داشته باشد می‌تواند در مسابقات مهم برای تیم ملی بازی کند. بازیکنان دیگر همچون موسوی و غفور هم چنین شرایطی دارند.

وی در مورد هجمه‌ها و حواشی که اخیرا در والیبال ایران به وجود آمده تصریح کرد: مشکلی که وجود دارد این است که بعد از هر موفقیتی توقعات را آنقدر بالا می‌بریم که باعث می‌شود با یک ناکامی هجمه‌های زیادی ایجاد کشود. ما در جوانان جهان قهرمان شدیم و این قهرمانی افتخار بزرگی بود؛ اما بیش از حد آن را بزرگ کردیم. به همین خاطر حالا که در جوانان جهان، ایران به مقام نهم رسیده سرخوردگی به وجود می‌آید.

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: در مجموع باید تواقعات در حد و اندازه واقعی خودش باشد. اگر موفقیتی کسب می‌شود باید به فکر استمرار آن باشیم. کسانی که در موفقیت‌ها سینه سپر می‌کنند در شکست‌ها هم پاسخگو باشند و پنهان نشوند. این کمترین توقعی است که می‌توان داشت.

بیشتر بخوانید: طلوع‌کیان: من و عطایی صحبت هم نکنیم نظرات همدیگر را می‌دانیم/ ژاپن میزبان نشده بود که قهرمان نشود

انتهای پیام/

برچسب ها: پیمان اکبری تیم ملی والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیمان اکبری تیم ملی والیبال والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ تیم در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در بلگراد صربستان، ظهر امروز چین تایپه را ۳ بر ۲ شکست داد و راهی فینال شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری، ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

تیم ایران فردا یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران، در فینال به مصاف تیم آلمانی می‌رود که پیش از این در دور گروهی، مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

دیگر خبرها

  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان