Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج از آغازمرحله نهایی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداریهای کشور در اصفهان خبر داد و گفت: این مرحله از مسابقات با حضور تیم های فوتبال شهرداریهای سنندج، اصفهان، شهرکرد، بوشهر، رشت، مشهد، کرج و ساری در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  مرحله نیمه نهایی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداریهای کشور با حضور 8 تیم برتر و به میزبانی شهرداری اصفهان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج اظهار داشت: شبکه ورزش سازمان شهرداریهای کشور امسال   و در راستای ترویج ورزش در بین کارکنان شهرداریها نسبت به برگزاری مسابقات مینی فوتبال در چهار منطقه از کشور اقدام نمود.

کیوان تیشه گران بیان کرد: مرحله نخست این مسابقات با حضور 5 تیم و به میزبانی شهرداری سنندج در تیرماه امسال برگزار شد که در پایان دو تیم فوتبال این شهرداری بهمراه شهرداری کرج توانستند جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کنند.

وی از آغازمرحله نهایی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداریهای کشور در اصفهان خبر داد و گفت: این مرحله از مسابقات با حضور تیم های فوتبال شهرداریهای سنندج، اصفهان، شهرکرد، بوشهر، رشت، مشهد، کرج و ساری در حال برگزاری است.

تیشه گران گفت: این مرحله از مسابقات بصورت دو حذفی برگزار خواهد شد و در روز نخست این مسابقات تیم فوتبال شهرداری سنندج در گام نخست به دیدار تیم فوتبال شهرداری ساری رفت که در پایان با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

وی اعلام کرد: شب گذشته و در دومین دیدار تیم فوتبال شهرداری سنندج به مصاف شهرداری شهرکرد رفت که در پایان توانست با نتیجه 2 بر یک این تیم را شکست دهد.

تیشه گران عنوان کرد: امروز و در سومین دیدار از این مسابقات تیم فوتبال شهرداری سنندج به مصاف شهرداری کرج خواهد رفت و در صورت شکست این تیم می تواند به مرحله بعد این مسابقات راه پیدا کنند.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان تیم فوتبال شهرداری سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سالار علی ویسی در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسوول برگزار شد،اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود:در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد:اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد:بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898991

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد