Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات دسته 76 کیلوگرم بانوان قهرمانی وزنه برداری نوجوانان جهان برگزار شد و بانوی وزنه بردار کردستانی که به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها حضور پیدا کرده بود در جایگاه هفتم ایستاد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و عصر روز گذشته با برگزاری مسابقات دسته 76 کیلوگرم بخش بانوان پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  "کیژان مقصودی" بانوی وزنه بردار کردستانی که در قالب تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان به این مسابقات اعزام شده بود روز گذشته در رقابت های دسته 76 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت. این ورزشکار کردستانی در حرکت اول و دوم یکضرب موفق شد وزنه های 65 و 70 کیلوگرمی را بالای سر ببرد، اما تلاش وی در حرکت سوم برای بلند کردن وزنه 75 کیلوگرم ناکام ماند.   وی در حرکت دوضرب توانست وزنه های 85، 93 و 97 کیلوگرم را با موفقیت به ثبت برساند.   "کیژان مقصودی" با ثبت رکورد ۷۰ کیلوگرم حرکت یک ضرب، ۹۷ کیلوگرم حرکت دوضرب و در مجموع با ۱۶۷ کیلوگرم جایگاه هفتم نوجوانان جهان را کسب کرد.   گفتنی است؛ در پایان رقابت های دسته 76 کیلوگرم نمایندگان روسیه، آمریکا و مکزیک به عناوین اول تا سوم دست پیدا کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان دسته 76 کیلوگرم وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از شامگاه یکشنبه به میزبانی همدان آغاز به کار کرد.

دختران شایسته تیم وزنه برداری استان کردستان در روز نخست این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال سیمین نقره شدند.

در روز اول این پیکارها و در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، «آنیتا فیضی» وزنه‌بردار خوش‌آتیه و صاحب عنوان تیم کردستان به مصاف حریفان خود رفت و توانست در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۰ کیلوگرمی نشان ارزشمند نقره را کسب کند.

کد خبر 6097731

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور