Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شبکه قرآن و معارف سیما با موضوع برنامه‌های هفته وحدت، نهم ربیع الاول و سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) با حضور جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما، حجت الاسلام علی مولایی، مدیرکل روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام سیفایی، مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی دانش آشتیانی، مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران و نمایندگان گروه‌های معارف شبکه‌های سیما به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابراین گزارش، جواد شیخ اکبری؛ دبیر شورای معارف سیما در این جلسه ضمن تسلیت مناسب‌های دهه آخر ماه صفر از زحمات کسانی که در اربعین امسال فعالیت داشتند تشکر کرد و گفت ان شاء ا… تلاش‌ها و زحمات با همت مضاعف همکاران در دهه آخر ماه صفر کامل می‌شود.

شیخ اکبری ضمن خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه به موضوع وحدت به عنوان یکی از موضوعات مهم و راهبردی انقلاب اسلامی پرداخت و بر اهمیت کار رسانه‌ای برای خنثی سازی فعالیت‌های ضد تقریبی دشمن تاکید کرد.

حجت الاسلام علی مولایی، مدیرکل روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیز در این جلسه اجرای پویش «ما امت رسول الله هستیم» همزمان با هفته وحدت را پیشنهاد داد و گفت: در این یک هفته می‌توان مسابقات متنوعی را طراحی و در شبکه‌های سیما اجرایی کرد.

مهدی دانش آشتیانی مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران در این جلسه راجع به برنامه‌های نهم ربیع الاول و سالروز آغاز امامت حضرت حجت (عج) توضیحاتی ارائه کرد.
در این جلسه نمایندگان شورای معارف شبکه‌های سیما نقطه نظرات خود را در خصوص هفته وحدت و مناسبت‌های ماه ربیع الاول مطرح کردند.

کد خبر 5324136

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین قرآن کریم نهم ربیع الاول انقلاب اسلامی ایران جواد شیخ اکبری سازمان تبلیغات اسلامی شبکه قرآن و معارف سیما هفته وحدت شورای معارف سیما فعالیت های قرآنی قرآن قرآن کریم افغانستان شیعه امام رضا ع انقلاب اسلامی ایران شیعیان سازمان تبلیغات اسلامی آیت الله خامنه ای شهادت امام رضا ع ماه ربیع الاول اربعین 1400 اربعین شورای معارف معارف سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی عصر یکشنبه در نشست شهردار، مدیران و معاونین شهرداری سنندج که به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: این گردهمایی‌ها باید موجب ایجاد همدلی و همبستگی هرچه بیشتر بین اعضای شورا و مجموعه شهرداری سنندج برای خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان شود.

وی از تمام تلاش‌های شهردار و تیم مدیریتی شهرداری و پرسنل این مجموعه در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: امیدواریم امسال با سرعت هرچه بیشتر شاهد انجام کارها و اقدامات هرچه بهتر در خدمت شهر و شهروندان باشیم.

رضایی گفت: خدمت فرصتی است که در اختیار تک تک ما به عنوان اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته باید با خلوص نیت و خدمت صادقانه قدردان این فرصت‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید تمام توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها هراسی به دل راه ندهد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: زدن برخی تیترهای زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست اما مجموعه شورا و شهرداری از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه خود نیز همواره از منتقدان برخی مشکلات در شهر بوده‌ام و در جلسات تذکرهای لازم را داده‌ایم، اظهار کرد: همواره سعی کرده‌ام در انتقادها واقعیت‌ها را بیان کنیم چرا که انتقاد سازنده موجب مسیر درست برای خدمت شایسته مدیران است.

وی ساماندهی وانت‌های میوه فروشی و استمرار نهضت آسفالت در شهر سنندج را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری باشیم.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک روز شورا به تمام شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیان برخی مسائل و مطالبات مردم پرداختند و بر تلاش هرچه بیشتر مدیریت شهری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان تاکید کردند.

کد خبر 6091376

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد