Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر گرشاسبی زودتر می‌آمد خیلی از بازیکنان ما به تیم‌های دیگر نمی‌رفتند.

خبرگزاری میزان - عبدالله ویسی در خصوص آخرین وضعیت فولاد خوزستان اظهار داشت: ما هم مثل بقیه تیم‌ها اردوی آمادگی برای آمادگی بدنی داشتیم. در این مدت بازی تدارکاتی هم داشتیم و یکسری بازیکن هم رفته رفته به ما اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پنجره ما بسته بود و خیلی برای حفظ بازیکنانمان داستان داشتیم. این هفته هم یک دیدار دوستانه مقابل نفت آبادان داریم و برای لیگ آماده می‌شویم.

وی در خصوص اینکه امسال با حمید گرشاسبی کار می‌کند گفت: گرشاسبی قبلا امتحان خود را پس داده است. او مدیر پرسپولیس، رئیس هیات فوتبال و ... بوده است. من مربی او هستم و می‌دانم او و مردم انتظار زیادی از فولاد دارند. همانطور که خوزستانی‌ها از فولاد انتظار دارند خودم هم از خودم انتظار دارم. دوست دارم تیمی درست کنم که مردم لذت ببرند و با هر برد ما حداقل یک هفته خوشحال باشند. ترکیب من و آقای گرشاسبی ترکیب خوبی است و هیئت مدیره و ارکان باشگاه هم خیلی هم تلاش می‌کنند. من هم هم سرباز آن‌ها هستم و تمام تلاشم را می‌کنم که موفق شویم.

سرمربی تیم فولاد با اشاره به این موضوع که پنجره نقل و انتقالات این باشگاه هنوز بسته است تاکید کرد: شاید اگر گرشاسبی زودتر می‌آمد خیلی از بازیکنان ما به تیم‌های دیگر نمی‌رفتند. البته سعید آذری از مدیران خوب کشور است و زحمات زیادی کشید، اما مطمئنا اگر گرشاسبی زودتر می‌آمد بقیه بچه‌ها را حفظ می‌کردیم. خیلی از ستاره‌های ما به سمت تیم‌های دیگر رفته بودند، اما با حضور مدیرعامل فعلی آن‌ها حفظ شدند.

ویسی در خوص دیدار فردای تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی گفت: دیروز مصاحبه‌ای را از پنجعلی و درخشان خواندم که آن‌ها گفتند این بهترین تیم ملی تاریخ است. وقتی این‌ها که بازیکنان ملی بودند این حرف را می‌زنند یعنی ما بهترین تیم دوران را داریم. من هم اعتقاد دارم ما بهترین تیم را داریم و سرمربی ما هم خیلی خوب کار کرده است.

وی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می‌کرد یادآور شد: اسکوچیچ مربی خوبی است و یک رکورد خیلی خوب کسب کرده است. شاید قبلا تیم ملی با مربیان دیگر هم خوب نتیجه گرفته باشد، اما بین بازی‌ها چند شکست هم متحمل شده، اما حالا ۱۰ بازی پیاپی را برده ایم. خوشحالم که تیم ما به شکلی بازی می‌کند که تیم‌های رقیب حتی شهامت حمله به دروازه ایران را ندارند.

سرمربی فولاد در خصوص اینکه آیا تیم ملی می‌تواند به جام جهانی صعود کند عنوان کرد: من نه تنها ایران را در جام جهانی می‌بینم بلکه به بالاتر فکر می‌کنم. ما منتظر هستیم که تیم ملی ببرد و به خیابان‌ها بریزیم، اما باید قبول کنیم صعود به جام جهانی برای تیم ملی ما قانع کننده نیست. مطمئنا ما باید به دور دوم جام جهانی برویم و حق فوتبال ما و انتظار مردم و رسانه‌ها این موضوع است.

بیشتر بخوانید: برنامه مسابقات هفته‌های اول و دوم لیگ برتر اعلام شد

انتهای پیام/

برچسب ها: عبدالله ویسی فولاد خوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد عبدالله ویسی فولاد خوزستان بهترین تیم جام جهانی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است

رئیس باشگاه بایرن مونیخ از سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال اتریش که در آستانه قبول هدایت باواریایی‌ها است، تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ در آستانه نهایی کردن حضور رالف رانگنیگ روی نیمکت این تیم به عنوان جانشین توماس توخل در پایان فصل جاری است. طبق گزارش روزنامه آلمانی «بیلد»؛ این مربی آلمانی به مدیران باشگاه بایرن گفته است که حاضر است در تابستان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. هنوز جزئیاتی باقی مانده که طرفین باید در مورد آنها به توافق نهایی برسند.

هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» گفت: ما مذاکرات خوبی با رانگنیک داشته‌ایم اما باید چند روز دیگر منتظر بمانیم. او یک متخصص در صحنه فوتبال است و انتخاب بسیار خوبی است.

کریستوف فروند مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ هم پس از تساوی خانگی 2-2 شب گذشته (سه‌شنبه) این تیم مقابل رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مواجهه با این پرسش که «آیا سرمربی جدید ممکن است پیش از بازی برگشت با رئال معرفی شود؟»، خاطرنشان کرد: این را رد نمی‌کنم!

بایرن مونیخ و رانگنیک در آستانه توافق نهایی

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس آلمان» روز گذشته خبر داده بود؛ تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ از جمله اولی هوینس و کارل هاینتس رومنیگه موافقت خود برای استخدام رانگنیگ را اعلام کرده‌اند. بایرنی‌های امیدوار هستند که این هفته با او قرارداد امضا کنند. بایرن می‌خواهد تا پایان ماه ژوئن 2027 سرمربی پیشین منچستریونایتد را روی نیمکت باواریایی‌ها داشته باشد و مشکلی در زمینه توافق با اتحادیه فوتبال اتریش هم ندارند.

رانگنیک  65 ساله که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون هانوفر، اشتوتگارت، شالکه، هوفنهایم، لایپزیگ و منچستریونایتد را در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش دارد؛ در حال حاضر تمرکز خود را روی تیم ملی فوتبال اتریش و مسابقات یورو 2024 گذاشته، جایی که در گروه D با تیم‌های لهستان، هلند و فرانسه همگروه هستند.

توماس توخل اخیراً با باشگاه بایرن مونیخ توافق کرد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری باواریایی‌ها کنار برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم