Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خبرگزاری «یونهاپ» کره جنوبی در گزارشی که برای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی منتشر کرده، به وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم هم اشاره داشته است.

این خبرگزاری رسمی کشور کُره نوشت: «سلامت بازیکنان اصلی همچنان نگران کننده است. کاپیتان سون هیونگ مین که در دقیقه ۸۹ گل برتری بازی با سوریه را به ثمر رساند، اواخر مسابقه ساق پای خود را با درد مشخص و واضح گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعداً گفت که شرایط خوبی دارد و آسیب ندیده است اما این همان پایی است که او هنگام بازی برای کره جنوبی در ماه سپتامبر مصدوم شده بود. بعد از انجام بازی کامل مقابل عراق، سون در لیست بازی با لبنان نبود. او حتی بعد از حضور در تیم تاتنهام، مدتی از مسابقات دور بود.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: «کره جنوبی می‌توانست بازی با سوریه را بدون نیاز به سون اداره کند اما با توجه به برتری یک بر صفر کره جنوبی، بنتو چاره‌ای نداشت تا سون را در زمین نگه دارد.»

این خبرگزاری تاکید کرده است که بنتو سرمربی کره جنوبی در بازی با ایران قطعاً به سون و تمام نفرات برتر خود نیاز خواهد داشت و تلاش می‌کند تا با پیروزی تهران را ترک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی فردا سه شنبه در چارچوب مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با هم دیدار می‌کنند. این مسابقه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

در حال حاضر در گروه A این رقابت‌ها، ایران با ۹ امتیاز صدرنشین است و کره جنوبی با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

کد خبر 5324613 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کره جنوبی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی فوتبال مسابقات قهرمانی جهان مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال کره جنوبی تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال امارات تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی کشتی فرنگی حمید سجادی محمدرضا گرایی کشتی آزاد کاراته کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل جامعه ایران ساختاری است و نیاز به تلاش گسترده برای حل آن است

به گزارش جماران؛ محمدرضا جوادی یگانه، جامعه شناس با اشاره به ماجرای مفقود شدن کودکی در استان گلستان و تلاش مردم برای پیدا شدن وی نوشت: جامعه ایران مثل همه جوامع، چندسطحی و چندبعدی است و بخاطر ویژگی‌های تاریخی و فرهنگی‌اش، پیچیده‌تر است. 

البته که هم‌سرنوشتی گسترده با  یسنا ی گم‌شده، نشانه‌ای از قدرت مفهوم وطن است؛ اما از این نگرانی عمومی برای گم شدن یسنا و تلاش گسترده برای پیدا کردنش و شادی فراگیر در سالم پیدا شدن یسنای کوچک، نمی توان نتیجه گرفت که نگرانی‌ها در باره تعارضات و تنش‌ها در جامعه ایران باطل بوده و مشکلی در جامعه وجود ندارد. 

مسائل جامعه ایران ساختاری است و نیاز به تلاش گسترده برای حل آن است. تفسیرهای بیش‌ازحد‌خوش‌بینانه از این هم‌سرنوشتی، موجب درک نادرست از جامعه ایران می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • مسائل جامعه ایران ساختاری است و نیاز به تلاش گسترده برای حل آن است
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست