Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دروازه علیرضا بیرانوند هنوز در مسابقات مقدماتی جام جهانی باز نشده است که رکوردی ویژه را این اتفاق مهم نصیب شاگردان اسکوچیچ کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، در سایه سه پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال ایران در راه رسیدن به جام جهانی مقابل سوریه، عراق و امارات، ثبت سه کلین‌شیت متوالی یک دستاورد ویژه برای تیم ملی به شمار می‌آید؛ سه کلین‌شیتی که با حضور و درخشش علیرضا بیرانوند در خط دروازه به دست آمد تا تعداد کلین‌شیت‌های بیرانوند در لباس ملی به عدد ۳۰ برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب آن‌که علیرضا بیرانوند ۳۰ کلین‌شیت خود را در ۴۷ تجربه بازی ملی به دست آورده که رکوردی حیرت‌انگیز است؛ بالاتر از بیرانوند در لباس تیم ملی، ابراهیم میرزاپور با ۳۲ کلین‌شیت، احمدرضا عابدزاده با ۳۴ کلین‌شیت و مهدی رحمتی با ۳۵ کلین‌شیت حضور دارند، در واقع پیش از رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بیرانوند این فرصت را دارد تا بتواند به رکورد بیشترین کلین‌شیت در لباس ملی برسد و رکورد مهدی رحمتی را بشکند.

البته که سنگربان شماره یک تیم ملی برای ثبت چهارمین کلین‌شیت متوالی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، کار دشواری را مقابل تیم ملی کره جنوبی دارد؛ او در تمرین امشب تیم ملی، حضور پررنگی داشت و سعی کرد تا در اوج آمادگی تمرینات را سپری کند و همچنان گزینه اول اسکوچیچ برای حضور در دروازه تیم ملی مقابل کره باشد. هر چند که او ذخیره مطمئن مثل امیر عابدزاده و پیام نیازمند را دارد اما درخشش بیرانوند باعث شده تا فعلا فرصت بازی به عابدزاده و نیازمند در مقدماتی جام جهانی نرسد.

باید دید سه‌شنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران، علیرضا بیرانوند مقابل خط حمله قدرتمند کره جنوبی که سرشناس‌ترین آن‌ها سون هیونگ مین ستاره تاتنهام است، چه عملکردی را خواهد داشت و رکورد گل‌نخوردن‌های او در مقدماتی جام جهانی تمدید می‌شود یا سرانجام دروازه تیم ملی ایران در این تورنمنت گشوده خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند مقدماتی جام جهانی تیم ملی مهدی رحمتی تیم ملی کره جنوبی تیم ملی تیم ملی کره جنوبی علیرضا بیرانوند کلین شیت مقدماتی جام جهانی مهدی رحمتی مقدماتی جام جهانی علیرضا بیرانوند کلین شیت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

 علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

tags # علیرضا بیرانوند ، سپاهان ، پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو