Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:37:15 GMT

حمله تند سرمربی تاریخ‌ساز به نایب رئیس فدراسیون

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۰۵۷۱

حمله تند سرمربی تاریخ‌ساز به نایب رئیس فدراسیون

تیم والیبال زنان سایپا تهران هفته گذشته در جام باشگاه‌های آسیا موفق به کسب عنوان چهارمی شد، دستاوردی که برای نخستین‌بار برای والیبال ایران به دست آمد.

به گزارش "ورزش سه" تصور رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیا برای تیم والیبال زنان سایپا، اتفاقی دور از ذهن بود اما شاگردان مریم السادات هاشمی موفق به شگفتی‌سازی شدند و نخستین صعود یک تیم باشگاهی والیبال زنان ایران به جمع چهار تیم برتر قاره را رقم زدند و در نهایت به عنوان چهارمی رقابت‌ها دست پیدا کردند که دستاوردی بی‌سابقه برای والیبال زنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما پس از این تاریخ‌سازی، استقبال سردی از دختران والیبالیست سایپا صورت پذیرفت و به جز حسین خبیری عضو هیات مدیره باشگاه سایپا و مدیر تشریفات باشگاه و البته خانواده بازیکنان، شخص دیگری در فرودگاه امام خمینی تهران به چشم نیامد که این مسئله موجب دلگیری اعضای تیم والیبال زنان سایپا به عنوان نماینده ایران جام باشگاه‌های آسیا شد.

 

مریم السادات هاشمی که در بازگشت به ایران چند نوبت مصاحبه تند علیه فدراسیون والیبال داشته، روز گذشته به فارس با انتقاد از غیبت نمایندگان فدراسیون والیبال در مراسم استقبال گفت: من گلایه دارم که چرا نایب رئیس فدراسیون نیامد. مگر این تیم نماینده ایران نبود؟ چرا کسی از فدراسیون نیامد؟

 

 

سرمربی تیم تاریخ‌ساز والیبال زنان سایپا هم‌چنین در گفتگویی دیگر با مهر به عملکرد ضعیف نایب رئیس زنان فدراسیون تاخته و این‌چنین درباره فریبا محمدیان اظهار داشته است: فریبا محمدیان چه کاری در مدت زمان حضور در فدراسیون برای والیبال زنان انجام داده است؟ قزاقستان تیمی است که در اروپا بازی می کند. تایلند 4 عنوان قهرمانی آسیا را دارد و اینها اصلا حریفان ساده و آسانی نبوده اند.

 

وی افزود: در طول این سالها مگر چقدر از والیبال زنان حمایت کرده اند که حالا برخی انتظار نتایج بهتر داشتند؟ والیبال زنان ایران حدود 2 سال هیچ مسابقه برون مرزی نداشته و به نظرم تیم سایپا با کسب عنوان چهارمی، یک شاهکار جهانی انجام داده است.

 

باید منتظر بود و دید واکنش فدراسیون والیبال به انتقادات سرمربی و بازیکنان تیم والیبال زنان سایپا چیست و آن‌ها چه استدلالی را درباره عدم حضور خود در مراسم استقبال بیان خواهند کرد و هم‌چنین نایب رئیس زنان فدراسیون چه پاسخی درباره اظهارات سرمربی خودروسازان دارد.

والیبال والیبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال والیبال بانوان تیم والیبال زنان سایپا نایب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند

معرفی دو نایب رئیس فدراسیون کونگ‌فو به مجمع آینده این فدراسیون موکول شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو برگزار و سیدعباس هاشمی‌منش به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب و معرفی شد.

در مجمع امروز، رای گیری برای معرفی اعضای هیئت رئیسه نیز صورت گرفت.

با توجه به نامشخص بودن وضعیت تایید  صلاحیت نایب رئیس اول معرفی شده از سوی سیدعباس هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو، قرار شد رای‌گیری برای فاطمه شهریاری نایب رئیس دوم معرفی شده نیز در مجمع آینده این فدراسیون که کمتر از سه ماه آینده برگزار خواهد شد، انجام شود.

البته رای‌گیری برای امین عباسی به عنوان خزانه‌دار و هاله زینب پیرقربان کارشناس خبره انجام شد و عباسی با کسب  47 رای و پیرقربان با کسب 31 رای ضمن انتخاب به عنوان خزانه‌دار و کارشناس خبره به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون نیز درآمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است