Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌ «محمود محمودزاده» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره اینکه خبرنگاران و اصحاب هنر چه زمانی امکان ثبت نام در سامانه مسکن را دارند افزود: پیامک مورد نظر به زودی برای اصحاب هنر و رسانه از طرف وزارت راه و شهرسازی ارسال خواهد شد.

وی گفت: همچنان منتظر معرفی سایر اعضا هستیم تا در پروژه های درحال ساخت، تعداد مورد تفاهم را جا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودزاده درباره چگونگی انتخاب، معرفی و تایید نهایی اسامی،  گفت: بررسی اطلاعات افرادی که به وزارت راه و شهرسازی معرفی شده اند آغاز شده است؛ به آنهایی که واجد شرایط هستند از طریق شماره همراه ثبت شده که توسط طرف تفاهم(وزارت ارشاد)  برای ما ارسال شده است پیامک می دهیم که ظرف مدت تعیین شده مجاز به مراجعه به سامانه هستید تا با استفاده از کد ملی و شماره همراه ثبت شده نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه اقدام کنید.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: اولین پیامکی که دریافت می کنید به معنای این است که از سوی طرف تفاهمنامه به وزارت راه معرفی شده اید تا اطلاعات خود را وارد سامانه کنید.  یعنی در اولویت دستگاه هستید چون اولویت بندی را بر عهده دستگاه‌های طرف تفاهم می گذاریم اما به معنای واجد شرایط نهایی برای مشارکت در طرح دولتی نیست.

وی ادامه داد: بعد از ثبت اطلاعات، استعلام های مکمل  مثل سابقه مالکیت برای خود شخص و اعضای خانواده و سابقه سکونت پنج ساله و... و. انجام خواهد شد و به واجدین شرایط نهایی اعلام خواهد شد تا با تکمیل پرونده خود نزد بانک‌ها به پروژها معرفی شوند

به گزارش ایرنا طبق تفاهمنامه ای که بین وزارت راه و شهرسازی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شد، ساخت ۱۰ هزار واحدمسکونی برای اصحاب رسانه و هنر در دستور کار است.  تاکنون حدود ۹ هزار نفر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت راه معرفی شده و حدود هزار نفر دیگر باقی مانده است. این افراد به پروژه های درحال احداث در سراسر کشور متصل می شوند  و واحدهای در حال ساخت به عنوان مسکن ملی، شامل این افراد خواهد شد.
به گزارش ایرنا، برای رفع معضل مسکن در کشور طرح هایی از جمله طرح مسکن ملی و طرح ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی ارایه شده است.  

طرح اقدام ملی مسکن برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد تعریف شد. جزییات طرح ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی نیز قرار است به زودی اعلام شود.

در ۹ مرداد ماه امسال با امضای تفاهمنامه وزارت راه و شهرسازی با وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقدمات اجرای طرح ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان واجد شرایط، فراهم شد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت راه و شهرسازی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت راه و شهرسازی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت راه و شهرسازی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مسکن ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت راه و شهرسازی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد

فرماندار شهرستان اردستان گفت: بعضی از پروژه‌های مسکن در اردستان پس از یک وقفه دو ساله آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، سید محمدهادی احمدی طباء ظهر امروز در حاشیه بازدید میدانی از طرح های مسکن شهرستان اردستان اظهار داشت: بازدید امروز به اتفاق اعضای شورای مسکن شهرستان از طرح های در دست ساخت مسکن در سطح شهرستان اردستان بوده که در این بازدید پنج ساعته مشکلات موجود در حوزه ادارات خدمات رسان در خصوص طرح های مسکن مطرح و با بررسی های صورت گرفته هماهنگی و دستورات لازم صادر شد.

وی افزود: طرح های مورد بازدید امروز از پروژه های مسکن کریمان 220 واحدی اردستان، پروژه کمیته امداد 14 واحدی در زواره، پروژه مسکن کریمان 90 واحدی زواره،  پروژه مسکن کریمان 20 واحدی مهاباد و کمیته امداد چهار واحدی مهاباد و همچنین طرح جوانی جمعیت مهاباد بوده است.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: برخی از این طرح ها پس از دو سال وقفه آغاز شده که با پیگیری های انجام شده این طرح ها با سرعت در حال انجام است و ان شاءالله تحویل برخی واحدها از تیرماه آغاز و اکثر طرح ها تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از 410 واحد مسکونی ویلایی، دوطبقه و آپارتمانی در سطح شهرستان در قالب طرح های مختلف ساخت مسکن در دست اقدام است ابراز داشت: با آماده سازی زمین های نهضت ملی در شهرهای اردستان و مهاباد، ساخت بیش از 700 واحد ویلایی نیز از تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/802

 

دیگر خبرها

  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است