Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی انتظامی گفت: خداوند متعال را بر نعمت دریافت پیام و عنایت روح بخش و محبت آمیز مقام معظم رهبری "مدظله العالی" که بار دیگر فرزندان خود در نیروی انتظامی را مورد توجه و تفقد قرار دادند، شاکر و سپاسگزارم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین دکتر "سید علیرضا ادیانی"؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به همراه جمعی از مدیران و معاونین این سازمان در گرامی داشت هفته نیروی انتظامی با سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی در دفتر فرماندهی دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار اشتری در این نشست صمیمانه با تبریک حلول ماه ربیع الاول و فرا رسیدن هفته ناجا گفت: گرامیداشت هفته نیروی انتظامی را به آحاد فرماندهان، افسران، درجه داران، کارکنان، سربازان، خانواده‌های محترمشان همچنین ملت عزیز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
سردار اشتری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری " مدظله العالی" به مناسبت هفته نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: خداوند متعال را بر نعمت دریافت پیام و عنایت روح بخش و محبت آمیز مقام معظم رهبری " مدظله العالی" که بار دیگر فرزندان خود در نیروی انتظامی را مورد توجه و تفقد قرار دادند، شاکر و سپاسگزارم.
وی افزود: پیام روح بخش، امیدبخش و بسیار محبت آمیز مقام معظم رهبری " مدظله العالی" بار دیگر موجی از امید در دل فرزندان و سربازانشان در نیروی انتظامی آفرید.
فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: این پیام سراسر محبت و عنایت مقام معظم رهبری " مدظله العالی" برای یکایک ما بسیار ارزشمند و گرانبها است و بیانگر توجه و عنایت معظم له به ما است؛ اظهار لطف و محبت مقام معظم رهبری " مدظله العالی" شامل حال همه ما شده است.
سردار اشتری با بازخوانی پیام مقام معظم رهبری "مدظله العالی"به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا خاطر نشان کرد: همه ما سربازان معظم له و خدمتگزاران مردم هستیم و بر این توفیق بر خورد می‌بالیم؛ اظهار رضایتمندی فرماندهی معظم کل قوا ملاک عمل ما در اجرای ماموریت هاست و برای ارتقاء این رضایتمندی تلاش روز افزون می‌کنیم و همه همت و توانمان را به کار می‌گیریم.
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: واژه به واژه این پیام سراسر محبت و عنایت را باید تبیین و تبدیل به راهبرد کنیم.
وی با اشاره به بخشی از پیام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است"، خاطرنشان کرد: این جمله گوهر بار معظم له بیانگر اثرگذاری ناجا در امنیت است و به ما امید و انگیزه صد چندان برای ما ایفای نقش مطلوب در تامین و توسعه نظم و امنیت عمومی می‌دهد.
سردار اشتری با بیان اینکه تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری همواره برای ما راهگشا و، چون چراغ راه روشنی است، بیان کرد: باید برای پیشرفت و رشد روزافزون ناجا تلاش کنیم، چرا که تعالی نیروی انتظامی موجب افتخار و امید دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی است و برای دشمنان، چون ناکامی تلخ تعبیر می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: تلاش مضاعف می‌کنیم که سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه را مطابق تدبیر و انتظار مقام معظم رهبری "مدظله العالی" ارتقاء دهیم و با کارکرد خود باعث افزایش منزلت اجتماعی پلیس در نزد مردم و دوستداران نظام و انقلاب باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اشتری فرمانده نیروی انتظامی مقام معظم رهبری مدظله العالی سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از تلاش‌ها و نوآوری‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به اطلاع اعضای این مجموعه رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، مسئولان این مجموعه در اسفندماه سال گذشته (۱۴۰۲)، گزارش مکتوبی از وضعیت و اقدامات دفتر مطالعات و نیز فهرستی از ایده‌هایی که در صورت پشتیبانی سازمان‌های فرهنگی حاکمیتی، امکان پیگیری و به ثمر رسیدن در «حسینیه هنر» را دارند، خدمت رهبر معظم انقلاب تقدیم کردند.

آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در حاشیه این گزارش مرقوم فرموده‌اند: «از تلاش‌ها و نوآوری‌های این جوانان عزیز تشکر کنید»

پیام تشکر رهبر معظم انقلاب، هفته گذشته طی تماس تلفنی حسین محمدی، به اطلاع اعضای دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب رسید؛ محمدی سال گذشته نیز، پیام خشنودی و تشکر رهبر انقلاب از انتشار دو کتاب انتشارات راه‌یار با عناوین؛ «ایام سبزوار» و «شهیدآوردند…» را اطلاع رسانی کرده بود.

رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «سرباز روز نهم» نیز یکی دیگر از رویدادهای فرهنگی مرتبط با آثار دفتر مطالعات در سال گذشته بوده است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در دی ماه ۱۴۰۱، در دیدار با مسئولان حوزه هنری، از جشنواره مردمی فیلم عمار به عنوان یک نمونه خوب در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی یاد کردند.

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از سال ۱۳۸۶ با انتشار مجله راه، فعالیت خود را با هدف ایجاد هم افزایی میان چهار ضلع هنر، اندیشه، رسانه و فرهنگ انقلاب اسلامی آغاز کرد. اینک با گذشت پانزده سال از تأسیس این مجموعه فرهنگی، «جشنواره مردمی فیلم عمار»، «مدرسه سینمایی اندیشه هنر (ماه)»، سامانه «عماریار»، «واحد اکران مردمی عمار»، «خانه هم‌بازی»، «باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی»، «مدرسه راه»، «واحد تاریخ شفاهی» و «انتشارات راه‌یار» ذیل این تشکل فرهنگی مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 751203

دیگر خبرها

  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری