Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:54:05 GMT

حمیدرضا پگاه مجری مسابقه استارت‌آپی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۰۷۷۷

حمیدرضا پگاه مجری مسابقه استارت‌آپی شد

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شبکه دو؛ در این مسابقه تلویزیونی که ایده‌ها و استارت‌آپ‌های مبتنی بر های‌تک در آن با یکدیگر به رقابت گذاشته می‌شوند، ۲۵ استارت‌آپ و ۱۵ طرح و ایده از میان ۱۴۷  شرکت‌کننده، در میدان محک و مسابقه قرار می‌گیرند.
در هر قسمت از برنامه نیز ۵ استارت‌آپ و ۳ ایده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که با انتخاب مردمی در مرحله حذفی، ۵ نفر در زمینه استارت‌آپ و ۵ ایده به مرحله نهایی راه می‌یابند و در نهایت در این مرحله ۳ نفر منتخبِ نهایی یک میلیارد تومان جایزه می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سرمایه گذاری برای راه اندازی استارت‌آپ و اجرایی شدن ایده ها نیز از دیگر جوایز این مسابقه است.  این مسابقه در ۵ هفته اول که مرحله مقدماتی مسابقه روانه آنتن می‌شود هر هفته یک قسمت و از قسمت ششم به بعد هفته‌ای دو قسمت در جدول پخش برنامه های شبکه دو قرار می‌گیرد که یک قسمت مربوط به طرح و ایده و قسمت دیگر مربوط به رقابت استارت‌آپ ها است.
داوران این مسابقه محمد شریف‌خانی، نیما نامداری و محمدرضا فرحی هستند که در زمینه اکوسیستم استارت‌آپ‌ها شناخته‌ شده‌اند. از قسمت ششم به بعد نیز در هر قسمت کارشناسان مهمانی به برنامه اضافه می‌شوند که جزو مدیران شرکت‌های موفق استارت‌آپی هستند..
«اتاق صفر و یک» در ۳۰ قسمت به تهیه‌کنندگی امیر فروتن، کارگردانی علیرضا آقایی و اجرای حمیدرضا پگاه با مشارکت شرکت همراه اول در گروه اجتماعی شبکه دو سیما تولید شده و سه‌شنبه‌ها بعد از گفت‌وگوی خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

برچسب‌ها علیرضا آقایی محمد شریف خانی شبکه دو سیما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا آقایی شبکه دو سیما علیرضا آقایی شبکه دو سیما استارت آپ شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • ۹۰ درصد استارت‌آپ‌ها محکوم به شکستند/عدم بازارسنجی علمی فعالیت‌های جدید و نو
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی