Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح دامغان به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی دامغان، بیان کرد: جامعه به ارتقا در همه ابعاد به ویژه عرصه معنویت و ایمان در سطح ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی نیازمند است.

وی ادامه داد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، امروز شاهد امنیت مثال زدنی در جامعه هستیم و نیروهای مسلح نیز ستون امنیت کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمیان با اشاره به ابعاد خدمات نیروهای مسلح در ایران تصریح کرد: نیروی انتظامی در میدان خدمت و کمک به مردم در ایام‌ کرونا خوش درخشیدند.

هوشمندسازی ناوگان خودرویی و کلانتری‌ها در دامغان

فرمانده انتظامی دامغان با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی شهرستان در سطح خوبی قرار دارد و در حال ارتقا است، گفت: ناوگان خودرویی و کلانتری های سطح شهر هوشمند شدند و این امر باعث بهبود خدمات‌دهی عمومی می‌شود.

سرهنگ سیدرضا علوی اظهار داشت: هدف نیروی انتظامی در دامغان جلب رضایت عمومی مردم است که با جلب این اعتماد، امروز امنیت پایدار در تمام ابعاد حاکم است که این امر افتخاری برای خادمات ملت در نیروی انتظامی است. 

وی ادامه داد: تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ طی ۶ ماه نخست امسال ۱۱ هزار و ۸۹۸ مورد بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش یافت. 

علوی به میزان تماس مردم با سامانه ۱۹۷ اشاره کرد و افزود: این سامانه پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی است که امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۶۹ درصدی تماس و افزایش ۴۰ درصدی رضایت عمومی مردم دامغان در این سامانه هستیم. 

فرمانده انتظامی دامغان گفت: یکی دیگر از اهداف نیروی انتظامی در دامغان رصد و کنترل کالاها به ویژه برای کشف قاچاق است که در همین راستا، طی ۶ ماه نخست امسال بیش از ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش ایرنا، نشست خبری با خبرنگاران، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار مردمی، تقدیر از خیران امنیت ساز، تجلیل از نمونه های ترافیکی، برگزاری مسابقه‌های ورزشی، ویزیت رایگان، ایجاد ایستگاه گزینش و استخدام در نماز جمعه و برگزاری میز خدمت، از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در دامغان است.

هفته نیروی انتظامی امسال از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانون‌مدار و امین مردم آغاز شد و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد. 

برچسب‌ها ستاد کل نیروهای مسلح فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شورای سیاست گذاری ائمه جمعه هفته نیروی انتظامی ایمان دامغان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ستاد کل نیروهای مسلح فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شورای سیاست گذاری ائمه جمعه هفته نیروی انتظامی ایمان دامغان انتظامی نیروی انتظامی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المهریه، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با این شبکه گفت، باید درک کنیم که علت یاوه‌گویی اسرائیل ایمنی آن در برابر مجازات است، این رژیم می‌داند واکنش جهان عرب و اسلام ضعیف خواهد بود به همین علت مرتکب چنین جنایت‌هایی می‌شود ما بر همین اساس، چهارمین دور عملیات خود را اعلام کردیم چهارمین دور عملیات شامل دو بخش است؛ بخش اول تلاش نیرو‌های مسلح یمن برای هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی در هر جایی از جمله دریای مدیترانه است. بخش دوم این مرحله عملیات مربوط به رفح است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

البخیتی ادامه داد: اگر این رژیم تهاجم به رفح را آغاز کند ما اجرای بخش دوم این عملیات را شروع خواهیم کرد. در این بخش از عملیات در صورت حمله به رفع ما همه کشتی‌های شرکت‌هایی را که با اسرائیل همکاری می‌کنند هدف قرار خواهیم داد، به همین علت آمریکا و انگلیس باید رژیم صهیونیستی را زیر فشار قرار دهند تا نسل کشی در غزه را متوقف کند و به محاصره این منطقه پایان دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره توانایی‌های نیرو‌های مسلح یمن گفت، نیروی موشکی یمن اکنون آماده و در جستجوی اهداف مورد نظر است تا به آنها حمله کند.

 

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است