Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جعفر راستی اظهار داشت: عدم تعیین تکلیف بعضی از استانداران و به تبع آن فرمانداران خلاء مدیریتی به وجود آورده است که لازم است با اقدام انقلابی وزیر کشور این موضوع حل شود، معاون اول و وزرای دولت سیزدهم توجه کنند عدم تعیین تکلیف معاونت ها و مدیران کل باعث آشفته بازار در قیمت ها شده است مردم انتظار داشته و دارند که دولت سیزدهم، مخصوصا رئیس جمهور بتوانند در کمترین زمان به آشفته بازار قیمت ها سر و سامان دهند اما متاسفانه آنچه هر روز به قیمت ها افزوده می شود و مردم از این بابت دل آزورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستی بیان کرد: وزیر جهادکشاورزی نداشتن مرکز خرید تضمینی و صادرات در استان ها، باغداران و کشاورزان را متضرر کرده است، لازم است در هر استانی مرکزی برای خرید تضمینی و صادرات محصولات باغداران و کشاورزان ایجاد شود تا کشاورزان بتوانند از طریق این مراکز محصولات خود را به کشورهای و استان های هدف برسانند این انتظار را از ساداتی نژاد داریم چون خودشان در کمیسیون کشاورزی مجلس از نزدیک این مشکلات را درک کرده است.

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: شهرستان شبستر قطب تولید میوه است اما متاسفانه در موقع چیدن میوه ها بیشترین سود را واسطه ها می برند، آنچه که به دست باغدار می رسد هزینه آب، کارگر، سم و کود نمی شود قطعا این موضوع به صلاح مردم منطقه نیست از وزیر می خواهم حتما به این موضوع رسیدگی کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس بیان کرد:شبستر مرکز تمدن و فرهنگ و محل زندگی اجداد حضرت آقا شهرستان شبستر است اما آنطور که باید به این منطقه رسیدگی نشده است خواهشمند هستم ضمن اینکه مسئولین منطقه به این موضوع دقت می کنند از سازمان برنامه و بودجه می خواهم به نامه نگاری ها توجه داشته باشد تا کنون از این موضوع نتیجه ای نگرفته ایم.

انتهای پیام/60021

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور تبریز مجلس استان ها نماینده مردم شبستر در مجلس جعفر راستی خبرگزاری فارس فارس تبریز شبستر وزیر جهادکشاورزی آشفته بازار قیمت ها محیط زیست منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان

تین نیوز

رئیس کل دادگستری خوزستان از تعیین تکلیف پرونده های کالاهای قاچاق و متروکه اموال تملیکی استان در سال گذشته به ارزش سه هزار و ۳۹۸ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از دادگستری کل خوزستان، علی دهقانی اظهار کرد: در راستای تاکید رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور مبنی بر تسریع در فرایند تعیین تکلیف کالاهای متروکه و قاچاق، این اقدام در دو سال گذشته با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

دهقانی ادامه داد: با توجه به حجمی که این کالاها از انبارهای بنادر، گمرکات و اداره اموال تملیکی اشغال می کنند و هزینه بالای نگهداری از آن ها که موجب ضرر به بیت المال می شود، دستور داده شد نسبت به تعیین تکلیف آن ها از مراجع قانونی اقدامات لازم انجام شود و پرونده ها به صورت ویژه رسیدگی و مورد پیگیری قرار گیرد.

وی گفت: این پرونده ها از طریق فروش و بازگشت به مالک، تعیین تکلیف شده و از مجموع آن، حدود ۴ هزار میلیارد ریال به بیت المال بازگشته است.

وی افزود: در این مدت همچنین ۲۹۹ پرونده از طریق برائت و ۱۹۲ پرونده نیز به لحاظ غیرقابل مصرف بودن از طریق معدوم سازی تعیین تکلیف شده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان با قدردانی از پیگیری های دادستان مرکز استان و دادستان های آبادان، خرمشهر و بندر امام خمینی (ره) و تلاش های مدیران اداره اموال تملیکی استان خوزستان، گفت: از آذرماه سال گذشته با تعیین نماینده ای از اداره کل اموال تملیکی استان خوزستان برای مراجعه به شعب تعزیرات و پیگیری پرونده های فاقد رأی، ۹۱۰ رای قطعی از سوی این شعب صادر شد که روند تعیین تکلیف کالا در انبارهای استان را صعودی کرده است.

دهقانی گفت: فروش ۵۶ دستگاه خودرو به ارزش حدود هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال، ۳۴۸ شاخه لوله آهنی به ارزش ۳۴۵ میلیارد ریال، یک کانتینر لوازم یدکی قاچاق به ارزش ۳۳ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال و پارچه های قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال و یک فقره انهدام تخصصی دارو، از پرونده های مهم تعیین تکلیف شده استان خوزستان در سال گذشته است.

وی افزود: همچنین ۹۶۰ تن برنج به ارزش ۱۴۳ میلیارد ریال و ۶۹۸ تن ذرت به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال به عنوان مصرف ثانویه تعیین تکلیف و به فروش رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس