Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:48:34 GMT

نوشته ای که بازیکنان کره را می‌ترساند!(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۰۹۸۳

کره جنوبی از بازی در ورزشگاه غرق در سکوت آزادی هم وحشت دارد و ممکن است طعمه یازدهم اسکوچیچ باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بهترین خبر روزهای اخیر برای کره جنوبی بدون تماشاگر اعلام شدن بازی در آزادی بود. آنها جهنم سراسر سفیدپوش آزادی را تجربه کرده‌اند و در گزارش‌هایشان از آن به عنوان گورستان تیم‌های میهمان یاد کرده و از در سکوت برگزار شدن بازی استقبال زیادی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کره از هفت دیداری که در آزادی به میدان رفته پنج شکست و دو تساوی را تجربه کرده و جالب‌تر اینکه چشم بادامی‌ها در سه دیدار اخیر خود در آزادی با تمام ستاره‌های هجومی خود موفق به گل‌زنی نشده‌اند و حالا بیرانوند رو به روی تیم پائولو بنتو قرار گرفته تا آنها در چهارمین دیدار پیاپی خود در آزادی نیز از گل زدن عاجز باشند.

 

ستاره‌های تیم ملی ایران آخرین تمرینات خود را پیش از بازی حساس با کره انجام می‌دهند و می‌دانند این بازی از ده دیدار گذشته ایران که منجر به ده پیروزی شده سخت‌تر خواهد بود و باید در تمامی خطوط هشیار و بدون اشتباه ظاهر شوند.

 

عکس‌های جالبی از ورود ملی پوشان به زمین اصلی آزادی به منظور تمرین منتشر شده که در آن چهره‌های مصمم بازیکنان پس از بیرون آمدن از تونل ورزشگاه آزادی به چشم می‌خورد. ایران در تمامی خطوط چندین سرباز آماده و با کیفیت دارد که می‌توانند با درخشش خود طلسم کره جنوبی را ادامه دار کرده و کاری کنند که آنها از ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی هم وحشت کنند. 

 

کریم انصاری‌فرد در رختکن آزادی پیش از شروع اولین بازی این مرحله با تیم سوریه، با صدایی بلند به بازیکنان تیم می‌گفت کسی از این‌جا امتیازی خارج نخواهد کرد و بدون شک ایران با همین روحیه توانایی پیروزی بر کره را دارد. ضمن این‌که با دوازده امتیازی شدن ایران و ایجاد فاصله پنج امتیازی با کره می‌تواند مسیر صعود به قطر را از همیشه هموارتر کند و انگیزه خوبی برای یوزها باشد.

 

 

 

 

 

 

 

کره جنوبی تیم ملی ایران تیم ملی کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی تیم ملی ایران تیم ملی کره جنوبی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور

۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور در پی انجام اقدامات لازم از سوی جمهوری اسلامی ایران آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی اقدامات لازم از سوی ایران ۶ نیروی مرزبان که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

عصر روز گذشته _پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ نیروهای طالبان، ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

بنابر اعلام مرزبانی کشور، بعدازظهر پنجشنبه، ششم اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

استان خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه با کشور افغانستان مرز مشترک دارد.

کد خبر 748024

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم