Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: بررسی اطلاعات افرادی که به وزارت راه و شهرسازی معرفی شده اند آغاز شده است و خبرنگاران و اصحاب هنر منتظر دریافت پیامک برای ثبت اطلاعات تکمیلی خود در سامانه مسکن باشند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «محمود محمودزاده» درباره اینکه خبرنگاران و اصحاب هنر چه زمانی امکان ثبت نام در سامانه مسکن را دارند افزود: پیامک مورد نظر به زودی برای اصحاب هنر و رسانه از طرف وزارت راه و شهرسازی ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: همچنان منتظر معرفی سایر اعضا هستیم تا در پروژه‌های درحال ساخت، تعداد مورد تفاهم را جا دهیم.

محمودزاده درباره چگونگی انتخاب، معرفی و تایید نهایی اسامی، گفت: بررسی اطلاعات افرادی که به وزارت راه و شهرسازی معرفی شده اند آغاز شده است؛ به آن‌هایی که واجد شرایط هستند از طریق شماره همراه ثبت شده که توسط طرف تفاهم (وزارت ارشاد) برای ما ارسال شده است پیامک می‌دهیم که ظرف مدت تعیین شده مجاز به مراجعه به سامانه هستید تا با استفاده از کد ملی و شماره همراه ثبت شده نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه اقدام کنید.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: اولین پیامکی که دریافت می‌کنید به معنای این است که از سوی طرف تفاهمنامه به وزارت راه معرفی شده اید تا اطلاعات خود را وارد سامانه کنید. یعنی در اولویت دستگاه هستید، چون اولویت بندی را بر عهده دستگاه‌های طرف تفاهم می‌گذاریم، اما به معنای واجد شرایط نهایی برای مشارکت در طرح دولتی نیست.

وی ادامه داد: بعد از ثبت اطلاعات، استعلام‌های مکمل مثل سابقه مالکیت برای خود شخص و اعضای خانواده و سابقه سکونت پنج ساله و... و. انجام خواهد شد و به واجدین شرایط نهایی اعلام خواهد شد تا با تکمیل پرونده خود نزد بانک‌ها به پروژ‌ها معرفی شوند

گفتنی است طبق تفاهمنامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شد، ساخت ۱۰ هزار واحدمسکونی برای اصحاب رسانه و هنر در دستور کار است. تاکنون حدود ۹ هزار نفر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت راه معرفی شده و حدود هزار نفر دیگر باقی مانده است. این افراد به پروژه‌های درحال احداث در سراسر کشور متصل می‌شوند و واحد‌های در حال ساخت به عنوان مسکن ملی، شامل این افراد خواهد شد.
 برای رفع معضل مسکن در کشور طرح‌هایی از جمله طرح مسکن ملی و طرح ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی ارایه شده است.

طرح اقدام ملی مسکن برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد تعریف شد. جزییات طرح ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی نیز قرار است به زودی اعلام شود.

در ۹ مرداد ماه امسال با امضای تفاهمنامه وزارت راه و شهرسازی با وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقدمات اجرای طرح ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان واجد شرایط، فراهم شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرایط متقاضیان مسکن مسکن هنرمندان مسکن خبرنگاران وزارت راه و شهرسازی وزارت راه معرفی شده خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

با حضور وزیر راه و شهرسازی‌، هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی‌، هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد و همچنین عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی نیز در استان آغاز شد.

فرایند آماده‌سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ‌زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ متر مربع و برآورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

به گزارش ایمنا، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

بازدید از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه، افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند و بازدید از کمربندی ایلخچی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه بذرپاش به آذربایجان شرقی است.

وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.

کد خبر 748039

دیگر خبرها

  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی