Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- پیشکسوت استقلال گفت: فرهاد مجیدی تیم را به میل و سلیقه خود بسته و نفرات مورد نظرش را جذب کرده و بهانه‌ای دیگر نباید داشته باشد.

«فرشاد فلاحت‌زاده»  اظهار داشت: استقلال با تغییراتی که در کادر مدیریت خود به وجود آورد راه جدیدی را آغاز کرده که به دور از حاشیه و جنجال است.

وی افزود: مصطفی آجورلو در پاس، تراکتور و استیل آذین مدیریت کرده و کارش را بلد است و امیدوارم در استقلال نیز منشا خدمات ارزنده باشد و بتواند این تیم را به جایگاهی که شایسته نام آن است برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی از ابتدای فصل در استقلال حضور داشته و تیم را به میل و سلیقه خود بسته است، او نفرات مد نظرش را انتخاب و حالا باید در این فصل استقلال را به موفقیت برساند، سرمربی استقلال بهانه‌ای برای عدم موفقیت ندارد.

وی گفت: قرارداد مجیدی با استقلال به مدت ۲ فصل دیگر تمدید شده و این حرکتی حرفه‌ای از سوی مصطفی آجورلو است، تمدید قرارداد سرمربی به وی اطمینان و انگیزه را می‌دهد که تیم را با آرامش کامل هدایت کند.

فلاحت‌زاده تاکید کرد: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود حریف راحت و آسان وجود ندارد، همه تیم‌ها دشوار هستند و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال همه ابزار لازم را برای موفقیت دارد و باید خودش باشد و از حاشیه دوری کند، این رمز موفقیت است.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد بیشتر از دیگر بازیکنان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس گل زده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما در طول 120 دقیقه دو بار برابر پرسپولیس کامبک زدیم، در ضربات پنالتی هم با اینکه تیم ما اول پنالتی خراب کرد، ولی بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم. این یک برد تاریخی برای آلومینیوم بود و آنهایی که این بازی را دیدند واقعاً لذت بردند.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و در لیگ برتر هم ما توانستیم آنها را شکست بدهیم. این بازی همه چیز داشت و شکست دادن پرسپولیس نشان داد که تیم ما از لحاظ فنی چه پتانسیلی دارد. ما در لیگ برتر از لحاظ امتیازگیری به حق‌مان نرسیدیم و با این فوتبالی که انجام می‌دهیم باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم.

نقی‌زاده در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم و خوشحالم که در برد تیمم سهم داشتم. البته این را هم باید بگویم که همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند. من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا هنگام زدن پنالتی آخر استرس نداشت، گفت: استرس نداشتم ولی این دغدغه را داشتم که اگر توپ گل نشود، هواداران و مردم اراک ناراحت می‌شوند. خدا را شکر که روسیاه نشدم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است