Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:45:03 GMT

یک مدافع سلامت دیگر در لرستان آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۱۱۱۳

یک مدافع سلامت دیگر در لرستان آسمانی شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا این مدافع سلامت، دانشجوی پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد بود که بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

پیش از این "زهرا شیرویه"، "سمیه خیرالهی"، "زهرا جودکی کوماس" و "حسین بازوند" از کادر درمان لرستان به دلیل ابتلا به کرونا در حین خدمت به بیماران جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد قربانیان ویروس کرونا در لرستان به ۲ هزار و ۵۳۴ نفر رسیده است و هم اکنون ۳۴۸بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان بستری و در حال درمان هستند.

براساس رنگ بندی جدید، وضعیت کرونایی شهرستان‌ های ازنا، دورود، چگنی، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و رومشکان زرد و خرم‌آباد، پلدختر، بروجرد همچنان نارنجی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهدای مدافع سلامت لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهدای مدافع سلامت لرستان ویروس کرونا شهدای مدافع سلامت لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل هواشناسی لرستان گفت: با فعالیت سامانه بارشی در روز‌های اخیر بیشترین میزان بارش با ۹۱.۲ میلیمتر در رومشکان و کمترین بارش با میزان ۹ میلیمتر در سیلاخور ثبت شده است.

بهروز مرادپور افزود: میزان بارندگی در خرم آباد ۴۲.۴، بروجرد ۱۱.۱، کوهدشت ۵۵.۱، الیگودرز ۱۶.۵، پلدختر ۵۱.۸، دورود ۱۱، الشتر ۳۶.۴ و نورآباد ۳۸.۵ میلیمتر ثبت شده است.

همچنین بنابر این گزارش میزان بارندگی در ازنا ۱۱.۲، ایمان آباد ۳۱.۵، سپیددشت ۴۴، ریمله ۵۸ و شول آباد ۳۸.۵ میلیمتر ثبت شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی با تأکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، سامانه جدید بارشی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت وارد کشور می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با خوردن این میوه خوشمزه
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند
  • وقتی که قولنج خبر از ابتلا به سرطان می‌دهد