Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:16:37 GMT

از سردیس مدال آوران المپیک سیدنی و آتن رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۱۴۳۶

از سردیس مدال آوران المپیک سیدنی و آتن رونمایی شد

مراسم رونمایی از سردیس مدال آوران المپیک ۲۰۰۰ سیدنی و ۲۰۰۴ آتن برگزار شد.

به گزارش ایسنا مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان المپیک و پارالمپیک با حضور  رضا صالحی امیری کیکاووس سعیدی  رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک و مهدی علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و سید مصطفی ابطحی رئیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید سجادی وزیر ورزش هم با تاخیر  و در اواسط برنامه به مراسم آمد.  

 در این مراسم از سردیس حسین توکلی قهرمان المپیک ۲۰۰۰ سیدنی وزنه برداری، علیرضا رضایی دارنده مدال نقره المپیک آتن،  علیرضا حیدری دارنده مدال برنز المپیک آتن و مسعود مصطفی جوکار نایب قهرمان المپیک آتن در بخش المپیک و زهرا جوانمرد در بخش پارالمپیک رونمایی شد که حیدری حضور نداشت. حیدری اعلام کرده بود به دلیل مشکل شخصی نمی تواند در مراسم شرکت کند.
 همچنین مسعود مصطفی جوکار به دلیل مصدومیتی که در پا حین بازی والیبال پیش آمده، نتوانست در مراسم حاضر شود و برادرش میثم و پسرش در مراسم شرکت کردند.

نکته جالب در این مراسم حضور فرزندان این قهرمانان است. پسر علیرضا رضایی، پسر مسعود مصطفی جوکار و دختر جوانمرد در این مراسم شرکت کرده بودند.

همچنین در این مراسم برخی روسای فدراسیون ها از جمله  مهرداد  علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز ، مازیار ناظمی رییس فدراسیون اتومبیلرانی ، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس،  علی داودی نایب قهرمان المپیک توکیو، بهداد سلیمی، حسین کلانی پیشکسوت فوتبال و کامرانی فر دبیر فدراسیون فوتبال حضور  داشتند.

پیروز حناچی شهردار پیشین تهران نیز به این مراسم آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميته ملي المپيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد