Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه بازدید از ایستگاه متروی در حال ساخت میدان حضرت عبدالعظیم(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: امروز افتتاح ایستگاه شهید رضایی را داشتیم که در امتداد بهره برداری از ایستگاه های خط ۶ انجام شد و در ادامه از ایستگاه های این خط بازدید به عمل آمد.

وی گفت: پس از تکمیل ایستگاه های خط شش، مسیر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه پیدا می کند و دسترسی ارتباط با خط یک مترو همچنین با خطوط ریلی راه آهن که از سمت ورامین می آید، ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران در ادامه بیان کرد: امیدوار هستیم با تکمیل کار بتوانیم ایستگاه های متعددی را به شکل هر ماه یک افتتاح داشته باشیم و با تکمیل خطوط شش و هفت به بهره برداری حداکثری برسیم و بتوانیم به توسعه خطوط جدید بپردازیم.

زاکانی درخصصوص ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم(ع) تصریح کرد: کارهای سخت افزاری این ایستگاه در حال انجام است و امیدوار هستیم با سرعت دهی به این پروژه خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم.

به گزارش فارس؛ خط ۶ مترو تهران یک خط درون‌شهری به طول ۳۸ کیلومتر  با ۳۱ ایستگاه است که ۱۲ ایستگاه این خط افتتاح شده و ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم (ع) در میدان شهرری یکی از ایستگاه های این خط است که پس از بهره برداری باعث سهولت دسترسی به منطقه خواهد شد و با توجه به اینکه روند ساخت این پروژه نیاز به تسریع داشت امروز پس از افتتاح ایستگاه شهید رضایی در خط ۶، شهردار تهران از این ایستگاه بازدید و بر تسریع عملیات عمرانی آن تاکید کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار تهران خط ۶ مترو تهران حضرت عبدالعظیم شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم

آیین تعویض پرچم گنبد حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در سالروز وفات این حضرت، عصر سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) توسط خادمان حرم و با حضور زائران و مجاوران شهر ری برگزار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم
  • فیلم/ حال و هوای شب رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) در حرم آن حضرت
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم