Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد داداش زاده کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار فردا شب تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی گفت: فردا دیدار سختی را در پیش داریم. کره جنوبی همیشه حریف سر سختی برای تیم ملی فوتبال کشورمان مشکل ساز بوده و همیشه این ۲ تیم، همیشه بازی‌های با کیفیتی را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره جنوبی و ایران جزء تیم‌های قدرتمند در آسیا هستند. این دیدار فینال زود راس است و هر تیمی بتواند برنده شود، ۸۰ درصد از راه صعود به جام جهانی را طی کرده است. این بازی ۶ امتیازی است. ایران از لحاظ روحی و امتیازی نسبت به کره جنوبی، در شرایط بهتری قرار دارد. ما در صدر جدول گروه قرار داریم و میزبان هم هستیم، همه این‌ها می‌تواند فاکتور خوبی باشد که ما بتوانیم بر کره جنوبی غلبه کنیم. از فدراسیون فوتبال برای میزبانی ایران در این مسابقات، تشکر و قدردانی می‌کنم.

او ادامه داد:‌ ای کاش تماشاگران هم در ورزشگاه حضور داشتند تا بتوانیم بعد از حدود ۲ سال، از حضور آن‌ها بهره ببریم. کره جنوبی تیمی سرعت و فوق العاده است. تیم ملی فوتبال کشورمان از هماهنگی خوبی برخوردار هستند و بایکنانی با کیفیتی در اختیار داریم. در خط حمله بی نظیر و طوفانی هستیم و ترس را به همه حریفان می‌آورد. اگر فردا روز مهاجمین تیم ملی فوتبالمان باشد، به احتمال فراوان برنده خواهیم بود. بزرگترین مشکلمان در خط دفاع است و باید آن را تقویت کنیم. در خط هافبک همانند خط حمله، بازیکنان درجه یکی داریم که می‌توانند برگه برنده ما باشند.

داداش زاده در مورد اینکه ستاره دیدار فردا شب کدام بازیکن خواهد بود اظهار کرد: نمی‌توان گفت که چه بازیکنی ستاره است. در تیم ملی فوتبالمان ۱۱ ستاره داریم و همه از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. ما فقط یک تیم در نیمکت داریم که این مزیتی بسیار خوبی برایمان است. این تیم یکی از بهترین تیم ملی‌های چند سال اخیر است. بازیکنان تیم ملی چند سال کنار هم بازی کردند و یکدیگر را به خوبی می‌شناسند. در تیم ملی همه یکدل هستند که به موفقیت برسیم. امیدوارم بردهایمان تداوم داشته باشد. باید دید که در هر ۲ تیم، کدام بازیکن می‌تواند ستاره باشد و گره بازی را در بیاورد.

او درباره اینکه آیا کره جنوبی می‌تواند مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان طلسم شکنی کند و به برتری برسد یا خیر گفت: هیچ چیزی در فوتبال غیر قابل پیش بینی نیست. شاید کره توانست شگفتی کند و در کشورمان ما را شکست دهد. نباید کره جنوبی را دست کم بگیریم. همه بازی‌ها برایمان، حکم فینال را دارد. باید با قدرت بازی را شروع کنیم و گل اول را بزنیم. روی کاغذ شانس برد تیم ملی فوتبال کشورمان بیشتر از کره جنوبی است. باید منتظر ترکیب تیم ملی باشیم و ببینیم اسکوچیچ چه تغییراتی را اعمال خواهد کرد. باید ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم و توانایی این کار را هم داریم. اگر برنده شویم، با کره جنوبی و سایر رقبا فاصله می‌اندازیم و این موضوع می‌تواند در ادامه کمک حال ما باشد. فقط موفقیت تیم ملی مهم است.

بیشتر بخوانید

ایران - کره جنوبی/ از پرواز یوزها تعجب نکنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی فوتبال کشورمان کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن

بازی تیم های تراکتور ذوب آهن از سری بازی های یک هشتم در وقت های قانونی و اضافه یک بر یک مساوی شد و در نهایت تراکتور در ضربات پنالتی توانست با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز میدان شود به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075428 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!