Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی ایران از سوی فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات آتی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک نامزد شد.

به گزارش ایمنا، احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی ایران از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان نامزد عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک معرفی شد و در صورت تأیید اسناد و مدارک ارائه شده، او در انتخابات آتی این کمیسیون شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شروط نامزدی و شرکت در انتخابات این کمیسیون، حضور در یکی از سه دوره اخیر بازی‌های آسیایی یا المپیک است که حاج صفی در سال ۲۰۱۰ به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی گوانگژو چین حضور داشت.

کمیته ملی المپیک از چندی قبل با فدراسیون تابعه برای معرفی نامزدهای واجد شرایط برای شرکت در انتخابات این کمیسیون نامه‌نگاری کرده که از این بین فقط احسان حاج‌صفی از جامعه فوتبال معرفی شده است.

نامزدها بعد از بررسی صلاحیت توسط کمیته نظارت، وارد فرآیند ثبت نام و شرکت در انتخابات می‌شوند.

دوره کمیسیون ورزشکاران آبان ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد و کمیته ملی المپیک برگزاری دوره جدید این کمیسیون را در دستور کار خود دارد.

منبع: ایسنا

کد خبر 528068

منبع: ایمنا

کلیدواژه: احسان حاج صفی کمیته ملی المپیک فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: چهارنفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد دو نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.
حجت بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود افزود: انتخابات در دور اول در آبادان بطور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.
وی تعداد شعب اخذ رای را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و خاطر نشان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رای از مردم شریف آبادان را بر عهده دارند. 

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان