Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ بازرس کل استان بوشهر با اشاره به وجود یک‌هزار میلیارد تومان کالا در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: از این مقدار کالا بیش از ۲۵.۵ میلیارد تومان آن پوشاک، کیف، کفش و لوازم‌التحریر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اسحق شهبازی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بازرسی کشور به‌عنوان ابزار و دستگاه نظارتی قوه قضاییه اظهار داشت: مقابله با فساد اولویت اصلی است که در سازمان بازرسی برای احقاق حقوق مردم ضمن پیشگیری از وقوع تخلف و فساد، برخورد با مفسدان بدون هیچ اغماض انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جذب نیرو بدون مجوز در شهرداری‌های استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: به گفته رئیس شورای شهر بوشهر یک‌هزار نفر نیروی مازاد در شهرداری بوشهر وجود دارد که مشکلاتی در بخش‌های مختلف ایجاد کرده است.

بازرس کل استان بوشهر با قدردانی از همکاری و مشارکت اصحاب رسانه در انعکاس تخلف در سیستم اداری تصریح کرد: سکوت در برابر تخلفات سبب ضایع شدن حق و حقوق مردم می‌شود از این نظر همگان باید مشکلات و تخلفات در سیستم اداری را منعکس کنند تا رسیدگی شود.

ایجاد سامانه گزارشگران فساد اداری

شهبازی از ایجاد سامانه گزارشگران فساد اداری خبر داد و افزود: با هدف افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی و صیانت از سلامت نظام اداری، ترویج فرهنگ شفافیت در دستگاه‌های اداری و اجرایی، جلب مشارکت عمومی در پذیرش مسئولیت اجتماعی و شناسایی فساد در دستگاه‌ها سامانه گزارشگران فساد اداری راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: همه مردم می‌توانند برای اعلام فساد در دستگاه‌ها، به عنوان گزارشگر فساد در این سامانه ثبت‌نام و اطلاع‌رسانی کنند.

بازرس کل استان بوشهر حمایت از طرح‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در بازدید از 59 واحد تولیدی استان از تعطیلی 4 واحد تولیدی جلوگیری و راندمان تولید 3 واحد افزایش داده شد.

شهبازی بازدید از پروژه‌های عمرانی استان را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به رفع مشکلات پروژه‌ها برای تسریع در اجرا آنها تصریح کرد: هر چند کمبود منابع مالی یکی از مشکلات پروژه‌ها محسوب می‌شود ولی مدیریت بسیار مهم و اثربخش در حل مشکلات است.

وی با هشدار به کارخانه سیمان دشتستان برای تأمین مصالح سد دالکی تصریح کرد: به سبب مطالبه کارخانه سیمان دشتستان از شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، این کارخانه از واگذاری سیمان برای ساخت سد دالکی امتناع می‌کند که تخلف است.

بازرس کل استان بوشهر ساخت سد ارغون در دشتستان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این سد بدون خط انتقال آب ساخته شده که نشان از عدم هماهنگی اجرا این پروژه است چراکه سد ارغون بدون خط انتقال آب بی‌فایده است.

یک‌هزار خودرو خارجی در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بوشهر

شهبازی از نگهداری بیش از یک‌هزار خودرو خارجی در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بوشهر خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر آن 400 دستگاه موتورسیکلت سنگین و 150 دستگاه ماشین‌آلات راهسازی در این انبارها است که تعیین تکلیف آنها در دستور کار قرار دارد.

توقیف ‌900 ‌خودرو وارداتی با برند‌های "بنز، لکسوس و هیوندا" در انبار‌های نگهداری کالا‌های‌ قاچاقکشف بیش از 1077 میلیاردتومان کالای قاچاق در نوار مرزی خلیج‌فارس/ رصد شبانه‌روزی نوار ساحلی توسط مرزبانان ایرانی105 میلیارد تومان کالای قاچاق در قالب کالاهای ملوانی در استان بوشهر کشف شد

وی با بیان اینکه پرونده این خودروها در تهران تشکیل شده است گفت: برای رفع توقیف 230 خودرو وارداتی اقدام لازم انجام شده و مابقی هم در حال انجام است.

یک‌هزار میلیارد تومان کالا در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر

بازرس کل استان بوشهر با اشاره به وجود یک‌هزار میلیارد تومان کالا در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: از این مقدار کالا بیش از 25.5 میلیارد تومان آن پوشاک، کیف، کفش و لوازم‌التحریر است.

شهبازی افزود: از کالاهای یاد شده 18 میلیارد تومان پوشاک، 4.8 میلیارد تومان کیف و کفش، 2.7 میلیارد تومان لوازم‌التحریر است که برای جلوگیری از نابودی آنها می‌توان اقدام لازم انجام داد.

27 هزار تن برنج وارداتی ترخیص نشده است

وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته 27 میلیارد تومان کالاها در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف شد افزود: 27 هزار تن برنج وارداتی 2 ماه پیش وارد بندر بوشهر شد که به سبب مشکلات اسنادی ترخیص نشده است.

بازرس کل استان بوشهر از ترخیص 27 هزار تن برنج وارداتی تا 2 هفته آینده خبر داد و بیان کرد: با ترخیص این میزان برنج، بدون شک در قیمت این کالای اساسی در بازار تأثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مورد اشاره قرار بازرس کل استان بوشهر میلیارد تومان کالا استان بوشهر لوازم التحریر یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، مأموران پلیس به بررسی این موضوع پرداختند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با بررسی دوربین‌ها مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه بوده با همدستی دو نفر دیگر، نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

سرهنگ ضرونی بیان کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: با به‌کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان به کلانتری منتقل و پس از تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند و کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

کد خبر 6089985

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است