Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از یگان های این منطقه پدافندی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی بازدید و با کارکنان  دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید از مرکز عملیات مشترک جواد الائمه(ع) این منطقه پدافندی در جمع کارکنان  گفت: اینکه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) پدافند را اولویت اول می خوانند بیانگر اهمیت کار شماست.

وی با اشاره به آیه«خذو حذرکم» بیان کرد: یک معنای«حذر» هوشیاری است یعنی خداوند می‌فرماید: هوشیاری کامل خود در مقابله با دشمن را حفظ کنید زیرا تا زمانی که دشمن ما را هوشیار ببیند فکر تجاوز و حمله به ما را از سر خود بیرون خواهد کرد و این هوشیاری و مراقبت شبانه روزی موجب ناامیدی دشمن می شود.

محمدحسنی ادامه داد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور مایه امید ملت و بیم دشمن است و وحدت کامل و عملی بین ارتش و سپاه در این بخش از خواسته‌های رهبر حکیم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا بوده که بحمد الله محقق شده است.
 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه این بازدید با کارکنان و خانواده‌های عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب نیز دیدار و از همراهی خانواده ها در انجام هرچه بهتر ماموریت های نظامی قدردانی کرد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های عقیدتی سیاسی این منطقه پدافندی تصریح کرد: برنامه‌های اجرا شده نمایانگر تلاش‌های چشمگیر، روحیه مخلصانه و جهادی کارکنان است که تداوم آن مورد انتظار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پدافند هوایی ارتش جمهوري اسلامي ايران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش منطقه پدافندی پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود