Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:58:19 GMT

المنتور سایت را بهتر بشناسیم

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۱۹۶۷

المنتور سایت را بهتر بشناسیم

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ایجاد یک وب‌سایت جدید تا چند سال قبل در میان توسعه‌دهندگان و مدیران پروژه‌های آنلاین به زمان بسیار زیادی نیاز داشت. در واقع، ماه‌ها لازم بود تا بتوان چند تغییر ساده را در سایت پیاده‌سازی کرد. آشنایی با اصول کدنویسی به عنوان یک ضرورت بسیار مهم به حساب می‌آمد و مدیران وب‌سایت باید صدها ساعت را صرف یادگیری نکات مختلف توسعه وب می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکنون این مشکل به دست فراموشی سپرده شده و جایگزین‌هایی فوق‌العاده مانند المنتور به خوبی پاسخ‌گوی انواع نیازها هستند.

المنتور سایت با در اختیار داشتن تیمی حرفه‌ای و آموزش‌دیده در زمینه طراحی سایت قادر است که تمامی مشکلات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کند. مرجع المنتور فارسی در ایران تمامی گزینه‌های مد نظر شما را با دقت بررسی کرده و گزینه خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. افزونه المنتور شما را از هر کلاینت دیگری بی‌نیاز کرده و طراحی سایت بدون کدنویسی را ممکن می‌سازد. در صورتی که به دنبال تیم متخصص برای طراحی سایت هستید، با مشاورین المنتور سایت تماس بگیرید.

المنتور چیست؟

المنتور (Elementor) یک پلاگین مدرن برای ساخت صفحات وب با استفاده از وردپرس است که از روش کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) بهره می‌برد. این یعنی المنتور به شما اجازه می‌دهد که پست‌ها و صفحات وب را با ظاهری منحصر به فرد ایجاد کرده و در همان حال رابط کاربری سایت خود را از هر وب‌سایت دیگری مجزا کنید. بیشتر کارهای المنتور جدا از وردپرس و با ابزارهایی حرفه‌ای‌تر انجام می‌گیرد.

با استفاده از المنتور، تمامی کارها از طریق یک رابط کاربری ساده و کاربردی انجام می‌شوند. تنها لازم است که موارد مختلف سایت مانند لینک‌ها و مطالب را در جای مورد نظر قرار دهید. المنتور در واقع روی پیشگاه سایت شما کار می‌کند، بدین معنا که کاربران در نهایت همان چیزی را می‌بینند که شما در زمان ویرایش سایت می‌بینید. همچنین این ابزار قدرتمند را می‌توانید بدون توجه به محدودیت‌های وردپرس برای طرح‌بندی محتوا یا صحفات مختلف به کار ببرید. همه این‌ها یعنی می‌توانید صفحاتی زیبا و خیره‌کننده را به سرعت ایجاد کنید، بدون آنکه دانشی در مورد برنامه‌نویسی داشته باشید.

مزایای استفاده از المنتور

در میان مزایای پرشمار المنتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

المنتور با تمامی قالب‌های وردپرس کاملاً سازگار است. بنابراین می‌توانید طرح فعلی خود را حفظ کرده و از ویژگی‌های جالب توجه المنتور بهره‌مند شوید.

انتخاب بیش از ۱۰۰ ماژول برای کارهای مختلف از جمله تصاویر، تیترها، نمودارها و موارد دیگر.

تمامی صفحات ساخته شده توسط المنتور با موبایل و SEO سازگار هستند.

در صورت استفاده از نسخه حرفه‌ای یا همان المنتور پرو می‌توانید از ویژگی تغییر تم (Theme Builder) استفاده کنید تا عناصر اصلی صفحه مانند تیتر، پاورقی، الگوها و بایگانی سایت را تغییر دهید.

امکان استفاده از تمامی صفحات ساخته شده در دسکتاپ، تبلت و تلفن همراه وجود دارد.

عدم نیاز به مهارت خاص در زمینه برنامه‌نویسی HTML/CSS/PHP.

المنتور برای چه کسانی مناسب است؟

المنتور راحت‌ترین گزینه برای طراحان وب‌سایت است که موارد زیادی را برای شخصی‌سازی گسترده فراهم می‌آورد. این ابزار یک راه‌حل اساسی برای افرادی است که می‌خواهند به تنهایی و بدون داشتن مهارت‌های برنامه‌نویسی، طرح‌هایی خارق‌العاده برای وب‌سایت خود خلق کنند. در صورتی که احساس می‌کنید کلاینت‌های وردپرس نمی‌توانند تمامی نیازهای شما را برآورده کنند، المنتور بهترین گزینه برای شما خواهد بود. همچنین اگر با قرار دادن محتوا یا تصاویر مورد نظر در جای دلخواه مشکل دارید، به سراغ گزینه‌هایی مانند المنتور پرو بروید.

المنتور سایت به عنوان بزرگ‌ترین مرجع طراحی وب در ایران شناخته می‌شود که امکان دانلود المنتور پرو را فراهم آورده و در همان حال آموزش‌هایی کامل و گام به گام را در زمینه طراحی و پیشبرد سایت به شما ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های منحصر به فرد المنتور

فضای وردپرس پلاگین‌های بسیار زیادی را در خود جای داده است که می‌توان از آن‌ها برای ساخت صفحات وب استفاده کرد. اما در این میان باید به دنبال ویژگی‌هایی بود که برای ساخت محتوای دلخواه بتوان روی آن‌ها حساب باز کرد. برخی از ویژگی‌های جالب توجه المنتور به صورت زیر هستند

۱. قالب‌های المنتور

اگرچه بیشتر اوقات ترجیح می‌دهیم که صفحات را مطابق میل خودمان تنظیم کنیم، اما همیشه نیاز به انجام این کار نیست و قالب‌های متنوع المنتور می‌توانند همواره شما را راضی نگه دارند. در محیط المنتور دسته‌ای از الگوها به شما ارائه می‌شوند که می‌توانید تنها با یک کلیک از آن‌ها استفاده کنید. از نسخه ۲.۰ المنتور به بعد، الگوهای فوق به دو صورت کلی قابل استفاده هستند:

صفحات – این طرح‌ها به صورت تمام صفحه بوده و در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را اصلاح کنید.

بخش‌های جداگانه - این موارد برای بخش‌های خاص طراحی می‌شوند و تمام صفحه را دربر نمی‌گیرند. اگر فقط می‌خواهید که یک قسمت خاص از صفحه وب را تغییر دهید، این گزینه باب میل شما خواهد بود.

۲. پیش‌نمایش مطالب در تلفن همراه و طراحی واکنش‌گرا

امروزه با توجه به اینکه بخش زیادی از ترافیک وب در تلفن‌های همراه مصرف می‌شود، نسخه موبایل وب‌سایت حتی اهمیت بیشتری نسبت به نسخه دسکتاپ پیدا می‌کند. تمامی طرح‌های ساخته شده توسط المنتور به طور خودکار با موبایل سازگار هستند. اگر پیش از انتشار مطلب می‌خواهید که شکل و شمایل آن را در دستگاهی دیگر بررسی کنید، المنتور به شما اجازه می‌دهد که بدون خارج شدن از رابط کاربری این کار را انجام دهید. همچنین امکان پنهان کردن ویجت‌های خاص در کلاینت‌های مختلف کاملاً قابل دسترسی است.

۳. کنترل دقیق روی طرح‌بندی مطالب

کدنویسی سایت همواره با دردسرهای زیادی همراه است و همیشه باید یک گزینه را قربانی گزینه‌ای دیگر کنید. اما المنتور کنترل‌های بصری زیادی از جمله تنظیم دستی پد و حاشیه برای بخش‌ها و ستون‌های مختلف را فراهم می‌آورد تا مطمئن شوید که همه چیز در جای مناسب قرار دارد.

۴. بازگشت به حالت قبل (Undo) و انجام مجدد (Redo)

همه ما به خوبی می‌دانیم که در زمان ایجاد چیزهای جدید همواره احتمال اشتباه وجود دارد. تمامی اقدامات شما در محیط المنتور ثبت شده و در صورت نیاز می‌توانید به مرحله قبلی برگردید. همچنین هر بار که طرح خود را ذخیره می‌کنید، امکان بازبینی و ویرایش آن در زمان دلخواه کاملاً وجود دارد.

۵. ذخیره‌سازی اطلاعات به صورت کاملاً شخصی

اگر در هر زمانی در آینده با مشکلی مواجه شدید، خیالتان باید از لحاظ محرمانه بودن اطلاعات خود راحت باشد. المنتور تمامی اطلاعات شما را به صورت شخصی در فضای مربوط به خودتان ذخیره می‌سازد.

خدمات ارائه شده توسط تیم المنتور سایت

آموزش رایگان المنتور در میان محبوب‌ترین بخش‌های المنتور سایت قرار دارد که تاکنون به افراد زیادی کمک کرده است تا به وب‌سایت دلخواه خود دست پیدا کنند. در میان آموزش‌های دیگر المنتور سایت می‌توان از مواردی مانند آموزش وردپرس، هاست و دامنه و همچنین ویجت‌های المنتور نام برد که کار را برای شما بسیار راحت می‌کنند. جای گفتن دارد که تمامی آموزش‌های المنتور سایت به صورت تصویری هستند تا در زمان بکارگیری شخصی با مشکلی روبرو نشوید. از سوی دیگر، المنتور سایت انواع افزونه‌ها و ابزارهای جانبی مورد نیاز برای استفاده بهینه از المنتور را به صورت کامل فراهم می‌آورد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5324877

منبع: مهر

کلیدواژه: طراحی سایت کسب و کار سئو سایت کسب و کار اطفای حریق گروه خودروسازی سایپا صنعت چرم کالای خواب آموزش زبان خارجی ماسک طبی حریق ویروس کرونا بیمه روابط عمومی سامسونگ سیستم ایمنی صنعت و معدن المنتور سایت وب سایت بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان

به گزارش خبرآنلاین از همشهری آنلاین، در برخی از موارد بوی بد دهان ممکن است ناشی از عفونت، بیماری، مصرف دارو یا بیماری‌های لثه باشد.اگر بوی بد دهانتان ادامه‌دار شد بهتر است با دندانپزشک در این مورد مشورت کنید.

اگر بوی بد دهانتان ادامه‌دار شد بهتر است با دندانپزشک در این مورد مشورت کنید.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900365

دیگر خبرها

  • مرحوم طالب‌زاده جریان‌ساز بود + فیلم
  • باید مکتب آوینی را بشناسیم
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • نظافت تهران از پاریس بهتر است
  • رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)
  • حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو
  • خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!
  • ۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان