Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور پس از استماع خاطرات خانواده شهید و نحوه شهادت سرتیپ شهید «بهرام آریافر» نحوه شهادت این شهید را درس‌آموز دانست و گفت: شهادت این دلاور قهرمان پس از ۳ روز تشنگی تأسی عملی وی به سید شهیدان عالم است و برای همه ما درس آموز و حاوی پیام است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی با حضور در منزل سرتیپ شهید «بهرام آریافر» که در سال ۱۳۷۴ به شهادت رسید، با خانواده این شهید گرانقدر ناجا دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر کشور در این دیدار پس از استماع خاطرات خانواده شهید و گزارش مدیر کل امور ایثارگران ناجا از سوابق خدمت و نحوه شهادت سرتیپ بهرام آریا‌فر مدیر کل اسبق عملیات نیروی انتظامی، نحوه شهادت این شهید عزیز را درس آموز دانست و گفت: شهادت این دلاور قهرمان پس از ۳ روز تشنگی تأسی عملی وی به سید شهیدان عالم است و برای همه ما درس آموز و حاوی پیام است.   وی با اشاره به محتوای وصیت نامه شهید که در سخت‌ترین شرایط جسمانی در اوج تشنگی و صدمات بدنی وی نوشته شده است گفت: شهید آریافر در لحظه شهادت در اوج ایمان و ادراک قرار داشته است و به کلی از تعلقات مادی منصرف بوده است.
وحیدی با اشاره به خاطرات ارزشمند مطرح شده در این دیدار از سوی همسر و فرزند شهید، ضمن تاکید بر اثر گذاری پیام‌های زندگی شخصی و خدمتی شهدا، خواستار ثبت خاطرات خانواده شهدای ناجا شد.
سرتیپ شهید «بهرام آریافر» در بهمن ماه سال ۱۳۲۶ دریکی از روستا‌های اطراف شهرستان «تویسرکان» از توابع استان «همدان» چشم به جهان گشود و در مردادماه سال ۱۳۷۴ به همراه سه دلاور دیگر از نیروی انتظامی، در حال شناسایی مناطق مرزی و کویر کرمان، در پی سانحه سقوط چرخ بال ۱۵۱۱ هواناجا پس از ۳ روز تشنگی و تلاش برای نجات همراهان خویش تا آخرین نفس، شجاعانه و عاشقانه به ملکوت پرواز نمود.   بیشتر بخوانید:  وزیر کشور: تجهیزات آب شیرین در استان هرمزگان تامین می‌شود   انتهای پیام/  برچسب ها: احمد وحیدی وزیر کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احمد وحیدی وزیر کشور سرتیپ شهید نحوه شهادت وزیر کشور درس آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  همزمان با بزرگداشت روز معلم، آئین تجلیل از ۳۵شهید معلم و دانش آموز هنرستان فنی و حرفه‌ای رنجبر قائم شهر امروزبرگزار شد.

حجت الاسلام باباپور از وعاظ مازندران، شهدا و خانواده‌های بزرگوار آنها را معلمان معنوی و ارزشی جامعه دانستند که همواره به جامعه درس ایثار و فداکاری و صبر و بردباری و عزت و افتخار می‌آموزند.

او با اشاره به نقش آفرینی معلمان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس گفت: از بیش ۲۰۰هزار شهید جنگ تحمیلی ۳۶ هزار شهید از قشر نوجوان و جوان دانش آموز بودند که در راه دفاع از انقلاب و کیان اسلامی جانشان را تقدیم کردند.

حجت الاسلام باباپور با اشاره به پیشگامی استان مازندران در دفاع مقدس افزود: از ۱۰ هزار و ۷۰۰ شهید استان مازندران دو هزار شهید معلم و دانش آموز بودند.

او اضافه کرد: ۱۰ درصد شهدای استان مازندران نوجوان بودند که به سن تکلیف نرسیده بودند ولی به تکلیف عمل کردند و آنها معلمان واقعی جامعه ما هستند.

حجت الاسلام باباپور با گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف شهید آیت الله استاد مطهری، شهدا را حافظان دین و مملکت دانست و گفت: برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و کیان اسلامی ۷۵۰ مادر شهید در کشور تک فرزند بودند و یک مادر ۹ شهید و دو مادر هشت شهید، یک مادر هفت شهید، شش مادر شش شهید، ۵۸ مادر پنج شهید و۱۲۰ مادر کشور چهار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

در این مراسم ضمن اجرای چند برنامه متنوع فرهنگی و هنری از مقام والای ۳۵ شهید هنرآموز و هنرجوی هنرستان فنی و حرفه‌ای مرحوم رنجبر قائم شهر تجلیل و تکریم شد.

دیگر خبرها

  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشا و درس‌آموز است
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • علت تشنگی بعد از خواب چیست؟