Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:58:28 GMT

تدارک برنامه‌های عملیاتی برای کاهش مشکلات معیشتی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۲۳۲۶

تدارک برنامه‌های عملیاتی برای کاهش مشکلات معیشتی

آیت الله رئیسی برای حل مشکل‌های مردم همچون تحریم‌ها یک جانبه، شیوع کرونا، تورم و... وعده‌هایی را داده است در این راستا وزرای کابینه ایشان تمام تلاش خود را در این مدت کوتاه به کار برده‌اند که با شکل گیری عزم سیاسی به این وعده‌ها جامعه عمل بپوشانند. بررسی روزنامه‌ها، تارنماها و خبرگزاری‌های داخلی نشان می‌دهد که رسانه‌های داخلی به تحلیل‌های گوناگون در خصوص فعالیت‌های دولت سیزدهم پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های اعتدالگرا

خبرهای خوش وام مسکن

روزنامه ایران در گزارشی نوشت: روزگذشته چندین خبر خوش در رابطه با وام مسکن منتشر شد؛ از افزایش عمر واحدهای مسکونی مشمول وام خرید مسکن تا پرداخت وام مسکن ملی براساس شرایط متقاضیان. درهمین زمینه معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه سقف وام مسکن ملی یا جهش تولید افزایش پیدا خواهد کرد، ادامه داد: قرار بر این است که هم سقف وام افزایش یابد و هم اینکه سود این تسهیلات براساس شرایط متقاضی شناور باشد. برای دهک‌های یک تا سه و مسکن روستایی حداقل سود در نظر گرفته شده که احتمالاً ۴ تا ۵ درصد خواهد بود. برای تسهیل شرایط ثبت نام در مسکن ملی یا جهش تولید مسکن چندین پیشنهاد مطرح کرده‌ایم. وی با اشاره به شروط ثبت‌نام برای مسکن ملی یا سایر پروژه‌های مسکن‌های حمایتی اظهار داشت: در حال حاضر متقاضیان برای ثبت نام مسکن باید حائز ۴ شرط باشند و این چهار شرط در آیین‌نامه قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن ذکر شده است و ملاک عمل هستند. معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اولین شرط بحث متأهل بودن متقاضی یا سرپرست بودن خانوار است که البته در همین بند استثنا برای بانوان مجرد بالای ۳۵ سال سن وجود دارد که می‌توانند در سامانه ثبت‌نام کنند. شرط دوم سابقه حداقل ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا است. سومین شرط نبود مالکیت خصوصی است که از تاریخ ۱۳۸۴.۱.۱ نباید مالک واحد مسکونی باشند و شرط چهارم دارا بودن فرم «ج» سبز است به این معنا که از اول انقلاب از امکانات دولتی در حوزه مسکن اعم از وام یارانه‌دار، زمین یا واحد مسکونی استفاده نکرده باشند.
 

رسانه‌های اصولگرا

پیشنهاد اختصاص باقیمانده سهام خودرویی و فولادی دولت به ‌جاماندگان سهام عدالت‌

خبرگزاری فارس به گفت وگو با اکبر حیدری سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی پرداخت و آورد: اینکه چه کسانی مشمول جاماندگان سهام عدالت هستند، شامل افرادی است که در مراحل قبلی ثبت‌نام و شناسایی شده‌اند و دعوت نامه برای آنها صادر شد، ولی به هر دلیلی از جمله مشکلات ناشی از نرم‌افزارها و مشکل دبیرخانه‌ای، سهام عدالت به آنها اختصاص پیدا نکرد. همچنین گروه دوم، افرادی بودند که جزو ۶ دهک کم‌درآمد جامعه بودند، حتی مراحل شناسایی آنها هم طی شد، ولی در نهایت از قلم افتادند و سهامی به آنها اختصاص پیدا نکرد که مجموع این دو گروه حداکثر به ۲۰ میلیون نفر می‌رسد. برای ثبت‌نام جاماندگان طرح سهام عدالت سازوکار خاصی لازم و پیگیری‌هایی در حال انجام است، به دستور رئیس‌جمهور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هماهنگی یکدیگر باید نسبت به شناسایی افراد جامانده و نیز شناسایی منابع برای تخصیص سهام جدید اقدام کنند.

خوشبختانه در دولت جدید، رئیس‌جمهور و مسئولان جدید برخلاف دولت قبلی، ‌نمایندگان مردمی سهام عدالت را به رسمیت شناخته و نظرات آنها را جویا می‌شوند و ما هم نظرات و طرح‌های خود را به صورت مکتوب و هم به صورت حضوری به مسئولان مربوطه در دولت و مجلس ارائه کردیم تا طرحی که برای تخصیص سهام عدالت به جاماندگان تدوین می‌شود، با بالاترین ضریب نفوذ اجرا شود. حیدری این را هم گفت که در حال حاضر مسیر اصلاح و بازآرایی اختصاص سهام عدالت به جاماندگان طی می‌شود، باید افراد جامانده شناسایی شوند و از طرفی منابع مازاد دولت شناسایی شوند و به این افراد که حداکثر ۲۰ میلیون نفر می‌شوند، سهام عدالت جدید تخصیص داده شود.

نرخ مشارکت اقتصادی در تابستان هم کاهش یافت

خبرگزاری مهر در گزارشی نوشت: بررسی تازه‌ترین آمار مربوط به وضعیت نیروی کار مربوط به تابستان سال ۱۴۰۰ که از سوی مرکز آمار ایران ارائه شده نشان می‌دهد که نرخ مشارکت در تابستان امسال نسبت به تابستان سال ۹۹ کاهش داشته است. نرخ مشارکت در بهار امسال نیز نسبت به بهار سال گذشته با کاهش همراه بود و همین مساله یکی از دلایل مهم کاهش نرخ بیکاری طی ماههای گذشته تلقی می‌شود. نتایج طرح آمارگیری نیروی‌کار تابستان ١٤٠٠ و بررسی نرخ بیکاری افراد ١٥ ساله و بیش‌تر نشان می‌دهد که ۹.۶ درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار)، بیکار بوده‌اند. بررسی روند تغییرات نرخ بیکاری حاکی از آن است که این شاخص، نسبت به فصل مشابه در سال قبل (تابستان ١٣٩٩)، ٠.١ درصد افزایش یافته است. در تابستان ١٤٠٠، به میزان ۴۱.۱ درصد جمعیت ۱۵ ساله و بیش‌تر از نظر اقتصادی فعال بوده‌اند، یعنی در گروه شاغلان یا بیکاران قرار گرفته‌اند. بررسی تغییرات نرخ مشارکت اقتصادی حاکی از آن است که این نرخ نسبت به فصل مشابه در سال قبل (تابستان١٣٩٩) ٠.٧ درصد کاهش یافته است. جمعیت شاغلین ۱۵ ساله و بیشتر در این فصل ٢٣ میلیون و ۴۰۵ هزار نفر بوده که نسبت به فصل مشابه سال قبل ١٣٧ هزار نفر کاهش داشته است. بررسی اشتغال در بخش‌های عمده اقتصادی نشان می‌دهد که در تابستان امسال، بخش خدمات با ۴۸.۸ درصد بیش‌ترین سهم اشتغال را به خود اختصاص داده است. در مراتب بعدی بخش‌های صنعت با ۳۳.۸ درصد و کشاورزی با ۱۷. درصد قرار دارند. نرخ بیکاری جوانان ۱۵ تا ۲ ساله حاکی از آن است که ۲۵.۷ درصد از فعالان این گروه سنی در تابستان ۱۴۰۰ بیکار بوده‌اند. بررسی تغییرات فصلی نرخ بیکاری این افراد نشان می‌دهد، این نرخ نسبت به فصل مشابه در سال قبل (تابستان ١٣٩٩) ۲.۶ درصد افزایش یافته است.

اَبَرپروژه اقتصادی ناگزیر دولت رئیسی

روزنامه خراسان یادداشتی به قلم مهدی حسن زاده منتشر کرد و نوشت: رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه هم از عزم خود برای اصلاح ساختاری بودجه خبر داد تا بار دیگر در نیمه دوم سال و در آستانه تدوین لایحه بودجه، بحث درباره این اصلاحات ساختاری بالا بگیرد. سال هاست که عموم اقتصاددانان با هر گرایشی معتقد به ضرورت اصلاح در ساختار بودجه هستند. دور نخست تحریم های سنگین در ابتدای دهه ۹۰ نشان داد که چه مقدار اقتصاد ایران نیاز به اصلاح ساختار بودجه دارد. در همان سال ها، با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب، مشخص شد که مهم ترین اصلاحات قابل تحقق برای اقتصاد ایران به بودجه برمی گردد. از سال ۹۷ با بازگشت مجدد تحریم ها این بار، ادبیات اصلاحات ساختاری بودجه از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد که نشان می داد مهم ترین جزء پایدار شدن اقتصاد ایران و گذار از بحران ها، اصلاح در منابع و مصارف دولت است. در اقتصادی که همچنان سهم غالب در اختیار دولت و شرکت های دولتی است، برنامه سالانه منابع و مصارف دولت، موتور محرک مهمی در اقتصاد محسوب می شود. دولت در اقتصاد ایران به معنای آن که شامل دیوان سالاری حکومتی است طی شش دهه اخیر مستظهر به درآمد سرشار نفت، هر روز بزرگ تر شده است. دولت بزرگ و فربه، ویژگی همه اقتصادهای نفتی است. همین مسئله موجب می شود که نوسان در درآمدهای نفت چه از طریق کاهش قیمت جهانی نفت و چه  کاهش ارزش پول ملی ایران، افت شدید این منابع و در نتیجه کسری بودجه دولت را در پی داشته باشد. کسری بودجه ای که با استقراض از بانک مرکزی باعث تورم بالا در اقتصاد ایران شده است. چنان که به طور خاص در پنج ماه نخست امسال برای جبران کسری بودجه حدود ۵۵ هزار میلیارد تومان استقراض از بانک مرکزی صورت گرفت.

داستان دنباله‌دار هفت‌تپه

روزنامه وطن امروز در گزارشی نوشت: بیش از ۵ ماه از صدور رأی نهایی ابطال قرارداد واگذاری کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه گذشته؛ با این حال، هنوز اقدامی جهت معرفی و استقرار تیم مدیریتی جدید در این مجموعه انجام نشده که این امر منجر به عدم پرداخت حقوق معوقه کارگران، افت سطح زیرکشت و در معرض نابودی قرار گرفتن شرکت شده است.   به گزارش «وطن‌امروز»، شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه که سال ۱۳۹۴ به بخش خصوصی واگذار شده بود و طی سال‌های گذشته انتقادات بسیاری به نحوه واگذاری و قیمت‌گذاری آن وارد شد، در نهایت با مطالبه‌گری‌های کارگران این مجموعه و پیگیری‌های دیوان محاسبات کشور و ورود دستگاه قضا به این پرونده، از بند مدیران نالایق و بدون اهلیت رهایی یافت و به بیت‌المال بازگشت. این شرکت بعد از ابطال واگذاری‌های فسادآمیز بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی همچون هپکو، ایران‌ترانسفو، ماشین‌سازی تبریز، شرکت تولید نیروی برق شاهرود، شرکت آب و خاک پارس، شرکت کشت و صنعت دامپروری مغان، سیلوی سنقر، شرکت تراورس البرز و شرکت فولاد میبد از خصوصی‌سازی معیوب رها و ۱۸ اردیبهشت‌ماه بود که رأی ابطال واگذاری آن صادر شد و براساس رأی صادره قوه قضائیه، مالکیت این شرکت باید به دولت واگذار شود. بیش از ۵ ماه از صدور این رأی گذشته با این حال هنوز تیم مدیریتی جدید از سوی دولت معرفی و در شرکت مستقر نشده است.

رسانه‌های اصلاح‌طلب

پیشنهاد به وزارت صمت

روزنامه شرق یادداشتی به قلم مراد راهداری دکترای اقتصاد و هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه پیام نور منتشر کرد و نوشت: اغلب بخش خصوصی دارای سرمایه و علاقه‌مند به تولید است، اما آگاهی و اشراف لازم برای انتخاب نوع تکنولوژی را ندارد یا اگر دارد، به‌طور کامل نمی‌داند در کدام بازار و کشور و از چه شرکتی می‌توان آن را بهتر خریداری و وارد کرد. بنابراین در انتخاب نوع تکنولوژی و انتخاب محل، رایزن مورد نظر می‌تواند کمک مؤثری کند؛ حتی در نوع تأمین مالی نیز می‌تواند همکاری کند. رایزن اقتصادی-صنعتی می‌تواند در تعیین اقسام تأمین مالی شامل انواع وام، تقسیط، بیع متقابل و... کمک و در چانه‌زنی‌ها مشارکت کند. رفع موانع جابه‌جایی و کمک به بومی‌سازی و ایجاد حسن ارتباط مبدأ با مقصد می‌تواند از دیگر کمک‌های آن رایزن باشد. گاهی ایجاد یک صنعت نیاز به تعامل با چند کشور دارد، رایزن‌ها می‌توانند نقش مهمی در تسهیل این نوع ارتباطات ایفا کنند. از دیگر خدمات رایزن اقتصادی-صنعتی اعزام منابع انسانی در جست‌وجوی کار برای دوره‌ای محدود جهت تأمین اشتغال و انتقال دانش فنی، تجربه و فرهنگ کار از کشورهای صنعتی پیشرفته به داخل است. این مهم به حوزه کارآفرینی کمک شایان توجهی می‌کند. جالب است که این رایزن‌ها می‌توانند جهت یافتن نقاط صادراتی برای محصولات ایرانی نیز کمک و از تولیدات داخلی پشتیبانی کنند. حتی برای عبور از گلوگاه‌های تحریم نیز می‌توانند یاری شایان توجهی کنند. شرط انجام مناسب این شرح وظایف، انتخاب شایسته رایزن‌هاست.

دو پیشنهاد برای جناب رییسی

روزنامه اعتماد یادداشتی به قلم علی شکوهی منتشر کرد و نوشت: شخصا مدافع حضور راحت و خودمانی روسای جمهوری در میان مردم بوده و انصافا از تبختر و خودبزرگ‌بینی برخی از گذشتگان در این زمینه شاکی هستم. البته با اقدامات نمایشی با پول ملت برای کسب محبوبیت و پایگاه اجتماعی و راه‌انداختن کارناوال ماشین و مردم و تعطیل کردن فعالیت‌های عادی استان‌ها و امتیاز دادن به استاندارها براساس میزان جمعیتی که در مراسم استقبال جمع کرده‌اند و... بیشتر مخالفم و خدا را شکر که جناب رییسی تاکنون سفرهای استانی خودش را از این دو بعد خوب مدیریت کرده است.

جبران کسری بودجه با اخذ مالیات از لوکس‌نشینان؟

روزنامه ابتکار در گزارشی نوشت: مالیات از خانه‌های لوکس از جنس مالیات بر درآمد است و با وجود پیامدهای مثبت آن می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند. از گذشته مطالعاتی انجام شده است که نشان می‌دهد برخی از مالیات‌ها می‌تواند مخرب انگیزه‌ها باشد. سیاست‌گذاران با انگیزه بهبود توزیع درآمد مالیات اخذ می‌کنند اما ممکن است این کار به درستی انجام نشود و ما را از هدف دور کند.
 به بیانی روشن‌تر برای رسیدن به هدف باید مالیات‌ها مطالعه‌شده و پیچیده‌تر تعریف شوند. اگر مطالعات کافی بر روی یک مالیات انجام نشود ممکن است بُعد مخرب بودن انگیزه‌ها فعال‌تر شود. اما اگر مطالعات دقیقی صورت بگیرد و جامعه هدف به درستی انتخاب شود قطعا مالیات‌ستانی برای اقتصاد دارای پیامدهای مثبت خواهد بود. کشور با کسری بودجه مواجه بوده و دولت سیزدهم هم بارها تاکید کرده است که نمی‌خواهد از بانک مرکزی وام بگیرد و از راه‌های دیگر کسری بودجه را جبران خواهد کرد برای همین توجه به اخذ مالیات افزایش یافته است. البته باید دانست که مالیات جزئی از درآمد بوده و جزو منابع تامین کسری بودجه نیست اما به هرحال از جمله اقداماتی که دولت می‌خواهد برای جبران کسری بودجه انجام بدهد افزایش مالیات‌ها بوده و اخذ مالیات از خانه‌های لوکس یکی از مالیات‌هایی است که اجرای آن اخیرا روی غلتک افتاده است. اما اینکه چقدر این مالیات برای اقتصاد مفید خواهد بود باید بگویم که به نظر نمی‌رسد چنین مالیات‌هایی حجم عظیم کسری بودجه را پوشش دهد.

حقوق معوق کارگران هفت تپه با همکاری بانک‌ها پرداخت می‌شود

خبرگزاری ایسنا به بازتاب سخنان سید نظام موسوی نماینده تهران پرداخت و آورد: پس از خلع ید مالک فاقد اهلیت شرکت ⁧‫هفت تپه⁩ دومین گام بزرگ برای احیای این شرکت و بازگشت امید به کارگران سختکوش آن برداشته شد. هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار و حقوق معوق کارگران با همکاری بانکها پرداخت می شود. روزهای خوب در پیش است. اسدبیگی رفت و هفت تپه ماند.»شب گذشته نشستی با حضور محمد مخبر و دادستان کل کشور، وزرای امور اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دادگستری، معاون حقوقی رئیس جمهور، استاندار خوزستان و رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل بانک های ذیربط برگزار شد، با توجه به تخصص، ارتباط و اهمیت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیریت شرکت نیشکر هفت تپه از طرف سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به این شرکت سپرده شد. پرداخت تسهیلات جدید از سوی بانک های ملی و صادرات برای تسهیل امور شرکت هفت تپه و پرداخت معوقات به ویژه پرداخت حقوق پرسنل، دستمزد کارگران و تامین هزینه های جاری آن و همچنین امهال بدهی های این شرکت از دیگر مصوبات مهم این جلسه بود.

با پروژه‌محوری راه به جای نمی‌بریم، باید به دنبال الگوی منسجم توسعه بود

خبرگزاری ایلنا به گفت وگو با کمال اطهاری پژوهشگر اقتصاد توسعه پرداخت و آورد: فقر، بیکاری و تورم و به طور کلی مسائل جامعه، ناشی از این است که جناح‌های مختلف سیاسی ایران به رغم ادعاهای بسیار، فاقد برنامه‌ی توسعه بوده و آنچه به اسم برنامه توسعه ارائه شده پروژه‌هایی است که به زورِ جناح‌های مختلف صرفا با برچسب توسعه ارائه شده است. پروژه‌هایی ناهمخوان که عملا راه به جایی نمی‌برند.  با پروژه‌محوری راه به جای نمی‌بریم، باید به دنبال الگوی منسجم توسعه بود متاسفانه پروژه‌های اساسی هیچ وقت دنبال نمی‌شود و در مقابل برای اینکه محبوبیتی به دست آورند باز هم بر طبل پروژه محوری می‌کوبند.  

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه وزارت امور اقتصادی و دارایی شرکت نیشکر هفت تپه برنامه توسعه دولت سیزدهم مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه وزارت امور اقتصادی و دارایی شرکت نیشکر هفت تپه سازمان برنامه و بودجه وزارت امور اقتصادی و دارایی شرکت نیشکر هفت تپه برنامه توسعه دولت سیزدهم مسکن ملی نسبت به فصل مشابه گزارشی نوشت نشان می دهد نیشکر هفت تپه اقتصاد ایران نرخ مشارکت سهام عدالت کسری بودجه نرخ بیکاری مالیات ها مسکن ملی وام مسکن سال قبل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

جهانشاه امامی، مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به تدارک برگزاری برنامه‌های متنوع برای این هفته در کرمانشاه، گفت : برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت در حال برگزاری است. 

وی افزود: ستادی برای برگزاری برنامه‌های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است. 

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان، تقدیر و تجلیل از همسران فرهنگی پاسدار، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سرکشی به بیش از ۳۰ مدرسه در سطح شهرستان و برگزاری نشست‌های تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی و آذین بندی مدارس، اجرای زنگ انشاء با عنوان تکریم مقام معلم، تقدیر از فرماندهان، مسئولین و اساتید و کارشناسان برتر عقیدتی سیاسی و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. 

حجت الاسلام مسلم کماسی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، اظهار کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش یافته مکتب امام بود. عملش همراه با اخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثر گذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است. 

کماسی با تاکید براینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است