Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی علی‌نژاد امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان المپیکی در جمع خبرنگاران درباره افرادی مثل علی‌اکبر طاهری و حبیب کاشانی که به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شوند، اظهار داشت: هنوز در مورد کسی بحث نشده است و هیچ‌ گزینه‌ای نهایی نیست. فعلا مجید صدری کار خود را به عنوان سرپرست باشگاه انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دلیل برگزاری بازی ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر گفت: این موضوع را از فدراسیون فوتبال سوال کنید. حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون توضیح داد. اختیارات در این زمینه دست فدراسیون فوتبال بود.

علی‌نژاد در خصوص هزینه انتقال مهدی قائدی به الشباب امارات گفت: مدیریت قبل و فعلی باشگاه استقلال باید در مورد این موضوع اظهار نظر کنند. خیلی وارد این موضوع نشدم.

معاون وزیر ورزش در مورد دریافت پاداش نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از تمام راه‌هایی که می‌توان کار را انجام داد پیگر هستیم اما هنوز کنفدراسیون‌ فوتبال آسیا همراهی نکرده است. امیدواریم یکی از راه ها به نتیجه برسد. به خاطر شرایط تحریم مشکل داریم، نه در این موضوع بلکه خیلی از موارد. پول‌های بیشتر از این و میلیاردها دلار را باید بگیریم ولی به مشکل خوردیم.

برچسب‌ها حسن کامرانی فر مهدی علی نژاد مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس حبیب کاشانی مهدی قایدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسن کامرانی فر مهدی علی نژاد مهدی قائدی حسن کامرانی فر مهدی علی نژاد مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس حبیب کاشانی مهدی قایدی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام

محمدجواد حسین‌ نژاد مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد

طرفداری | ستاره جوان سپاهان که در بازی هفته سوم مقابل استقلال دچار مصدومیت شد، پس از گذراندن دوران نقاهت آماده درخشش در جدال حساس با پرسپولیس است.

حسین‌نژاد که در دیدار رفت مقابل سرخپوشان پایتخت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود، امیدوار است با درخشش در این مسابقه، ناکامی‌های اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد.

این هافبک تکنیکی که در لیگ برتر آمار قابل توجهی نداشته، در لیگ قهرمانان آسیا موفق به ثمر رساندن دو گل برای سپاهان شده است.

حضور او در ترکیب اصلی سپاهان در بازی با پرسپولیس دور از انتظار نیست و هواداران این تیم امیدوارند شاهد درخشش این بازیکن جوان در ورزشگاه آزادی باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی