Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@14:45:11 GMT

رمز اقتدار نیروهای مسلح اطاعت از ولی فقیه است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۲۳۸۹

رمز اقتدار نیروهای مسلح اطاعت از ولی فقیه است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «اسماعیل شامحمدی» در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی و هنگ مرزی قصرشیرین افزود: زحمات و تلاش های نیروی انتظامی برکسی پوشیده نیست که در تمام اوقات و در سرما و گرما برای دفاع از امنیت کشور تلاش می کنند.

وی اظهار داشت: اقتدار نیروی انتظامی با روحیه جهادی و تلاش باعث خوشحالی مردم است و براساس روایات اسلامی وجود رهبران الهی در بین مردم  جامعه را از عذاب دور می کنند و اگر مردم مطیع محض باشند این نعمت الهی ماندگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب موقت جمعه قصرشیرین گفت: امروز دشمن قصد دارد بین نظام، رهبری و مردم فاصله بندازد  و با برنامه های مختلف می خواهد روابط بین نظام و مردم را تضعیف کنند.

حجت الاسلام شامحمدی ادامه داد:  امروز مردم نیروهای مسلح را از خودشان می دانند ولی دشمن به دنبال تضعیف روحیه ایستادگی و انقلابی مردم است.

                                                                       
فرمانده انتظامی قصرشیرین نیز در این دیدار گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت های نیروهای مسلح کشور است که با تلاشی جهادی در راه دفاع از کیان ایران اسلامی تلاش می کنند.

سرهنگ «محمد محمدی» افزود: نیروی انتظامی وظیفه خطیر امنیت اجتماعی را در جامعه برعهده دارد و در مرزها هم هنگ مرزی با تمام توان خود برای حراست از تمامیت ارضی کشور تلاش می کند.

فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین نیز در ادامه گفت: امروز تعاملات بین نیروی انتظامی و ادارات دیگر یک اصل مهم است که توجه زیادی به آن شده است.

سرهنگ «جهانگیر قادری» افزود: در هوشمند سازی پلیس یکی از عوامل تعامل با سایر دستگاه ها است و امروز تعامل خوبی بین نیروی انتظامی با سایر نیروهای نظامی و سایر نهادها هست و همین عاملی برای تقویت و ارتقای امنیت است.   

وی اظهار داشت: امروز در شهرستان مرزی قصرشیرین با همکاری سایر دستگاه های نظامی، اطلاعاتی و ادارات دیگر امنیتی خوبی در منطقه برقرار است.

وی این مراسم را  تجدید میثاقی  با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.  

فرمانده سپاه قصرشیرین هم در این مراسم گفت: قصرشیرین با داشتن ۱۸۶کیلومتر مرز با کشور عراق با اقتدار نیروهای نظامی و اطلاعاتی از امنیت پایداری برخوردار است.

سرهنگ پاسدار «محسن دارابی» افزود: گستردگی مرزی که شهرستان قصرشیرین دارد تلاش بیشتری را می طلبد و کار نیروهای نظامی را مضاعف می کند.

وی اضافه کرد: براساس روایات اسلامی سلامت و امنیت ۲ نعمت بزرگ برای هر جامعه هستند و زیرساخت تمام پیشرفت ها امنیت است و هر چقدر از امنیت بالایی برخوردار باشیم مسیر رشد و توسعه جامعه هموار تر خواهد بود.

قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و داشتن ۱۸۶ کیلومتر نوار مرزی با عراق، در غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها قصرشیرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته نیروی انتظامی امنیت انتظامی مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته نیروی انتظامی قصرشیرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته نیروی انتظامی امنیت انتظامی مرزبانی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است

حسین بامری گفت:  ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگ‌مردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در رشد و توسعه تعلیم‌وتعلم تأثیری بی‌بدیل داشت.
 
 وی افزود: شهید مطهری در طول عمر بابرکت خویش همواره یاری گر و راهنمای جریان پیروزی انقلاب اسلامی بود.
 
 این مسئول ادامه داد: علم و دانش، زینت و زیور جامعه بشری و پایه و اساس سعادت، پیشرفت و اقتدار یک کشور است و هر گونه تلاش و مجاهدتی در این راه، نوعی جهادی مقدس و شایسته تکریم است.
 
 بامری اضافه کرد: اعتلای فرهنگ و جاودانگی تمدن یک سرزمین، مرهون و مدیون تلاش فرهیختگانی است که بهترین سال‌های عمر خود را در راستای ارتقای سطح بینش و دانش آن جامعه صرف می‌کنند، آنانی که کاروان‌سالار هدایت زندگی بشر هستند و حیات انسانی، هرگز از وجود بی‌بدیلشان بی‌نیاز نبوده و نخواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: تلاش برای ایجاد روحیه خودباوری در میان کودکان و نوجوانان این مرز و بوم و کوشش برای به‌ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در آینده‌سازان ایران اسلامی و اهتمام به ارتقاء کیفیت آموزش و توجه به پژوهش‌های هدفمند و تلاش برای مأموریت‌گرا شدن تعلیم و تربیت از مهم‌ترین رسالت‌های معلمان در مقطع حساس کنونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است