Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس پیش از ظهر امروز در سومین روز از هفته ناجا در مراسم بزرگداشت تجلیل و تقدیر از ناجا شهرستان قرچک، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های مخلصانه و رشادت های نیروی انتظامی اظهار داشت: بهترین و زیباترین تقدیر از زحمات نیروی انتظامی را مقام معظم رهبری انجام داده اند که فرمودند نیروی انتظامی ستون امنیت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۳۶ ماموریت برای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تعریف شده است که نشانه اهمیت جایگاه این‌ نهاد انتظامی در کشور است؛ جمهوری اسلامی ایران امروزه جزو امن ترین کشور های جهان محسوب می شود و این محصول فداکاری و رشادت نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و سایر حوزه‌های دفاعی و امنیتی کشور است.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین ، قرچک و پیشوا بیان کرد: امروز پلیس با شعار پلیش هوشمند و امنیت پایدار، تلاش های قابل توجهی در توسعه امنیت عمومی، امنیت اقتصادی و امنیت اخلاقی جامعه انجام داده است و مظهر اقتدار و عزت و امنیت کشور شده است.

نوش آبادی اظهار کرد: رویکرد امنیت مردم محور با تکیه بر توانایی های نیروی انتظامی بسیار ارزشمند است.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایران اسلامی با ۱۵ کشور همسایه است و نزدیک به ۹ هزار کیلومتر مرز مشترک با همسایگان خود دارد و همواره اعلام کرده است از قدرت دفاعی و توانمدیهای های نظامی خود در ایجاد ثبات و امنیت منطقه استفاده خواهد کرد.

نوش آبادی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: دلخوشی و توهم برخی کشورهای همسایه به حضور بیگانگان خصوصا رژیم صهیونیستی، موجب تاسف است و بدانند در صورت ماجراجویی سیلی محکمی خواهند خورد؛ متاسف هستیم که برخی کشور های همسایه ایران هستند و در چاهی که کنده اند خود خواهند افتاد.

نماینده دیار ۱۵ خرداد افزود: دشمنان این کشور، خیلی از توانمندی های ایران را و قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی اجازه کوچکترین تعرض را به بیگانگان نخواهد داد.

این مقام مسئول بیان کرد: در دولت جدید و مدیریت جدید استان تهران، امیدواریم مشکلات و موانع دیار ۱۵ خرداد برطرف شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور