Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی خالقی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش احسان، همدلی و کمک‌های مومنانه در حسینیه شهدای گمنام ستاد سپاه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد:  در ادامه نهضت خدمت‌رسانی به مردم، از جمله آسیب دیدگان از محدودیت های کرونا و اجرای رزمایش احسان، همدلی و کمک‌های مومنانه استان سمنان با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۲۰ هزار سبد معیشتی به ارزش هر سبد چهار میلیون ریال و ۱۰ هزار سبد نوشت افزار هریک به ارزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در استان سمنان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین آبرسانی به ۵۰ نقطه درگیر تنش آبی استان سمنان نیز انجام شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: از آغاز اجرای طرح احسان همدلی و کمک‌های مومنانه، خاکریزی برای استفاده به عنوان قرارگاه پشتیبانی  به سبک دفاع مقدس ایجاد شد و همانگونه که آن زمان ۲ درصد نیروها در میدان جنگ بودند و باقی پشتیبانی می‌کردند، امروز نیز کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و مردم در پشتیبانی کمک می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح احسان همدلی و کمک‌های مومنانه تا کنون سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در استان سمنان جمع‌آوری و توسط سپاه قائم (عج) بین نیازمندان توزیع شد.

برچسب‌ها سمنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی سمنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی مشارکت های مردمی همدلی و کمک های مومنانه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند

جاویدپورسرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان  گفت: ۳۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و در مناطق مختلف طی سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا شد.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: ۹ هزار و ۷۰ درخواست با حضور شهروندان استان در ستادهای ارتباط مردمی با دولت در مناطق مختلف ثبت شد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین ثبت درخواست‌های مردمی در سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت(سامد) با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست بود، ابراز کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس تلفنی با سامانه سامد در زمینه دریافت تسهیلات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان