Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی جزئیات طرح الزام شهرداری به کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی در صحن شورا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه علنی فردا (سه‌شنبه ۲۰ مهرماه) شورای شهر تهران، اظهار داشت: در این جلسه جزئیات طرح الزام شهرداری به اصلاح فرآیند‌ها و سامانه شهرسازی با رویکرد کاهش زمان صدور پروانه و گواهی‌های ساختمانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: یک فوریت این طرح در جلسه ۳۰ شهریور شورا به تصویب اعضا رسیده بود.


سخنگوی شورای شهر تهران، گفت: در این جلسه آقایان محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران و محمد حسن کریمی مدیرعامل محترم شرکت فاضلاب شهر تهران به منظور ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های شرکت مذکور در این جلسه حضور خواهند یافت.


نادعلی بیان کرد: در این جلسه انتخاب یک نفر به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کارگروه مربوط به ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های ارتباط رادیویی در شهر تهران نیز انجام می‌گیرد.


وی همچنین از انتخاب نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در هیئت انضباطی مربوط به نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر مشمول قانون نظام صنفی خبر داد.


سخنگوی شورای شهر تهران، گفت: یک انتخابات دیگر نیز برگزار خواهد شد که فرد منتخب به عنوان عضو شورای هماهنگی و برنامه ریزی مربوط به برنامه عملیاتی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورا هوشمندسازی مسافر شهر تهران سخنگوی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 

ایسنا/زنجان رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از هم‌اکنون آغاز شده و داوطلبان برای تبلیغ یک هفته ‌فرصت دارند.

ابوالفضل رفیعی امروز (پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه)  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از بامداد امروز ۱۳ اردیبهشت، تبلیغات نامزدهای انتخاباتی که به دور دوم راه یافته‌اند آغاز شده است، اظهار کرد: این تبلیغات به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به حوزه‌هایی که انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در آنها برگزار می‌شود، تصریح کرد: انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان - طارم  برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

او خاطرنشان کرد: دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان ادامه داد: در دور نخست انتخابات که اسفند سال گذشته برگزار شد، در حوزه انتخابیه خدابنده سعید رفیعی با ۱۶ و ۹۴۹ رای و کسب ۱۸.۲۶ درصد آرا و احمد بیگدلی با ۱۴ هزار و ۴۵۵ رای و ۱۵.۵۸ درصد آرا به مرحله دوم راه یافتند.

رفیعی عنوان کرد: همچنین در حوزه انتخابیه زنجان و طارم هنوز نیز مصطفی طاهری به عنوان منتخب به مجلس راه یافته و نفر دوم چون موفق به کسب آرا لازم نشد، دو نفر وارد مرحله دوم شد که نبی‌اله محمدی با ۲۶ هزار و ۷۸ رای و محمد اسماعیلی با ۱۸ هزار و ۳۸۰ رای به مرحله دوم راه یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است