Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق شهبازی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات و همچنین نظارت بر حسن جریان امور در دستگاه‌های مختلف از مهمترین وظایف و مأموریت‌های سازمان بازرسی است.

وی اضافه کرد: در این راستا اقدامات گسترده‌ای به منظور اجرای این وظایف صورت گرفته و تلاش ما این است که قبل از بازرسی به فکر نظارت بوده و قبل از برخورد با تخلفات، اقدامات لازم برای پیشگیری را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورم نیرو در شهرداری‌ها

مدیرکل بازرسی استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیاری از شهرداری‌های استان بوشهر با تورم نیروی انسانی روبرو هستند، تصریح کرد: بسیاری از جذب نیروها بدون طی روند قانونی و انجام آزمون و گرفتن مجوز صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در مورد شهرداری بوشهر برخی از نیروها در یک پیمان جذب شده و در جای دیگر به کار گرفته شدند که بر خلاف قانون بود و ما تذکر دادیم ولی بر اخراج هیچ نیرویی تاکید نداشته‌ایم و نیاز است که با مسئولان این تخلف برخورد شود.

استفاده از بازرسان افتخاری

شهبازی به نقش مهم مردم و رسانه‌ها در ارائه گزارش تخلفات به سازمان بازرسی اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا یک سامانه طراحی شده است و بخش عمده پرونده‌های نظارتی ما بر اساس همین گزارش‌های دریافتی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته در استان بوشهر، فضای برای متخلفان و کسانی که می‌خواهند به منافع کشور دست‌درازی کنند، تنگ شده است.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر با اشاره به اینکه استفاده از بازرسان افتخاری را در دستور کار داریم اظهار داشت: آموزش را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم چرا که بسیاری از تخلفات نتیجه بی‌اطلاعی افراد است.

وی حمایت از تولید را یکی از اولویت‌های بازرسی دانست و ادامه داد: در این راستا طی نیمه نخست امسال از ۵۹ شرکت بازدید کرده‌ایم و منتظر نمانده‌ایم که این شرکت‌ها به ما مراجعه کنند.

حضور مستمر در شرکت‌های تولیدی

شهبازی با اشاره به حضور مستمر در شرکت‌های تولیدی گفت: هر هفته در تعدادی از شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و یا شهرک‌های صنعتی بوشهر حضور یافته و مسائل و مشکلات شرکت‌ها را بررسی می‌کنیم.

وی بیان کرد: در این بازدیدها مسائل و مشکلات شرکت‌ها را بررسی کرده و در ارتباط با مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین بانک‌ها نسبت به رفع مشکل از این شرکت‌ها اقدام می‌کنیم.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر با تقدیر از تلاش مدیرعامل منطقه ویژه بوشهر برای رفع مشکلات تولیدکنندگان و پیگیری مسائل آنها، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیریت منطقه ویژه شاهد رضایت‌مندی شرکت‌ها هستیم.

شهبازی تصریح کرد: در این شش ماه اجازه نداده‌ایم که حتی یک شرکت تولیدی تعطیل شود و بانک‌ها به خاطر بدهی این شرکت‌ها را تملک کنند.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه این بازدیدها از تعطیلی چهار شرکت جلوگیری شده، سه واحد فعال‌تر و گسترده‌تر شده و دو مورد تسریع در صدور مجوز صورت گرفته و ۱۴ مورد نیز تسهیلات لازم با همکاری بانک‌ها تأمین شده است.

کد خبر 5324914

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل کشور بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه هفته ناجا خطبه های نماز جمعه عکس استانها نیروی انتظامی مشهد گرگان شیوع کرونا امام رضا ع استان بوشهر شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی بعد از ظهر شنبه در جمع فعالان فرهنگی شهر بوشهر با انتقاد از عدم توجه شرکت‌های بزرگ ملی نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی در استان تاکید کرد: توجه نکردن به انتقاد ائمه جمعه، دلسوزان و مردم در واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس بدتر از خود واگذاری است و آثار بدی را برجای خواهد گذاشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به کمبود مکان‌های ورزشی در استان خاطر نشان کرد: اگر چنین پول‌هایی در این شرکت‌ها بوده چرا تا کنون حمایت جدی از ورزش استان صورت نگرفته است.

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر حق آلایندگی استان و خصوصاً شهرهای جنوبی، مسئولان دولتی را به رعایت و پرداخت این حق قانونی مردم و جوانان استان فراخواند و گفت: سال‌های متمادی است نسبت به این مساله بی توجهی می‌شود و شرکت‌ها به آسانی از زیر بار آن شانه خالی می‌کنند.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر ادامه انتقادات و مطالبه گری مردم و نخبگان، وظیفه قطعی مسؤولان استانی و نمایندگان را پیگیری مجدانه دانست و افزود: مسؤولان با انسجام و هم افزایی تا تحقق خواسته مردم استان نسبت به قبول مسوولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها پیگیری لازم را انجام دهند.

کد خبر 6090297

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت